۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷

وزیر بهداشت:

بیمارستان المهدی اصفهان تا ۲۰ روز دیگر به مردم خدمات رسانی می کند

بیمارستان المهدی اصفهان تا ۲۰ روز دیگر به مردم خدمات رسانی می کند

اصفهان - وزیر بهداشت از بهره برداری بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی المهدی در اصفهان خبر داد و گفت: این مرکز تا ۲۰ روز دیگر به مردم خدمات رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر شنبه، در مراسم بهره برداری از بیمارستان آموزشی درمانی ۱۵۰ تختخوابی المهدی در مجتمع بیمارستانی خورشید، اظهار داشت: تاکنون ۲۴ هزار تخت بیمارستانی تحویل مردم داده ایم.

وی با اشاره به اینکه همه اقدامات صورت گرفته در راستای وظایف بوده است، افزود: امروز نیز بیمارستان المهدی با ۱۵۰ تخت خواب بهره برداری شد و تا ۲۰ روز آینده به مردم خدمات رسانی خواهد کرد.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما در خصوص انتقاد برخی روستائیان از اجرای طرح تحول سلامت، ابراز داشت: این حرف، حرف شماست. شما از این تریبون استفاده می کنید که حق بیت المال است و نباید گفته های نادرست را عنوان کنید. مردم نظراتشان را در نظرسنجی ها اعلام می کنند.

وی با اشاره به اجرای شش هزار و ۵۰۰ پروژه در حوزه بهداشت و در مان در روستاهای کشور، افزود: این در حالی است که تا قبل از دولت یازدهم برای مثال در سیستان و بلوچستان تنها ۴۵ درصد مراکز دارای پزشک بودند.

هاشمی به بهره برداری از ۱۵۰۰ مرکز بهداشتی در روستاها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پرداختی از جیب مردم در روستاها در حوزه بهداشت و درمان به سه درصد رسیده است.

کد خبر 3964713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha