۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۵۵

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

۶۵ وزشکار نابینا در زنجان فعالیت می کنند

۶۵ وزشکار نابینا در زنجان فعالیت می کنند

زنجان- معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:۶۵ ورزشکار بیمه شده ورزشی در نابینایان و کم بینایان در استان زنجان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حمزه پور ظهر یکشنبه در مجمع سالیانه هیئت نابینایان و کم بینایان ،ورزش نابینایان را جزء رشته ها قهرمانی عنوان کردو  افزود: سال گذشته ۶۵ ورزشکار بیمه شده در این رشته در استان زنجان ثبت شده است که رشد ۱۵ نفری و ۲۰ درصدی را داشته است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ نفر اعضا نابینا در استان زنجان وجود دارد،اظهار داشت : باید تلاش کنیم کسب مدال ها را نسبت به سال ها  گذشته افزایش دهیم.

حمزه پور بر تلاش در  کسب مدال  در مسابقات بین المللی تاکید گرد و افزود:بخش فرا ملی را باید جدی بگیریم و اولویت کار در سال ۹۶ توسعه ورزش نابینایان در شهرستان ها است.

وی ادامه داد:۵ مربی در قسمت آقایان و ۴ مربی در بانوان در استان مشغول به فعالیت هستند.آموزش زیر بنا توسعه می باشد و کلاس ها مربی گری در شهرستان ها زنجان نیز باید اجرا شود.

وی از آمادگی اداره  ورزش و جوانان استان زنجان برای ارائه سالن ها ورزش به  رشته گلبال و فوتبال و... خبر داد و افزود:آمادگی داریم برای حضور بیشتر ورزشکاران نابینا و کم بینا در سالن ها کمک کنیم.

کد خبر 3966210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha