۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۲۶

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان:

الگوگرفتن از بزرگان دینی باعث سلامت و سعادت جامعه می شود

الگوگرفتن از بزرگان دینی باعث سلامت و سعادت جامعه می شود

سنندج - مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان گفت: الگو گرفتن از بزرگان دینی باعث افزایش سلامت و سعادت جامعه در تمامی حوزه ها می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد شیخ الاسلامی شامگاه یکشنبه در جشنواره امام رضا از نگاه اهل سنت که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: حضور شما امامان و روحانیون در این مجلس را مغتنم می شماریم و امید است فرصتی داشته باشید تا در مراسم های دانشگاه حضور به هم رسانید.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان اظهار داشت: شما روحانیون به عنوان یک فرد دینی همیشه مجالس را با کلام هایتان معطر می کنید و دانشجویان نیز به جز درس نیز به صحبت های ارشادی شما نیازمندند.

وی افزود: از ابتدای تولد بشر تا ختم زندگی انسان به حضور و کلام های شما نیازمند هستند و امید است که فاصله هایی که اکنون وجود دارد پر شود.

آیت الله شیخ الاسلامی با بیان اینکه در صورتی که امام رضا در مشهد، حضرت معصومه در قم و هاجر خاتون در سنندج نمی بود چه اتفاقی می افتاد، گفت: اگر دوران طاغوت ادامه پیدا می کرد کانون های گرم خانواده از بین می رفت و غیرت موجود در جامعه نیز وجود نداشت.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان عنوان کرد: ائمه و منصوبین به ائمه باعث شدند که حجب و حیا در جامعه ماندگار و کانون گرم خانواده و غیرت در جامعه از بین نرود و حتی بیشتر نیز بشود.

کد خبر 3966260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha