۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۰:۰۱

قالیباف:

تولید ثروت و امنیت سرمایه گذاری لازمه ایجاد شغل در کشور است

تولید ثروت و امنیت سرمایه گذاری لازمه ایجاد شغل در کشور است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید در کشور تولید ثروت کنیم و امنیت سرمایه گذاری داشته باشیم چرا که بدون این موارد ایجاد یک شغل هم امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف در حاشیه ضبط برنامه های صدا و سیما گفت: افرادی در جامعه پیدا می شوند که با قانون شکنی، استفاده از خلاء های قانونی و بعضا با یک رانت و اطلاعات خاصی که به دست می آورند و بدون اینکه زحمتی بکشند فرصت های بزرگی به دست می آورند و منفعت های زیادی می برند اما متقابلا بخش عمده ای از حق و حقوق ۹۶ درصد از مردم را از بین می برند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این نکته که بعضی وقت ها روند دولت ها به گونه ای است که سیاست ها و تصمیم گیری های مقطعی دارند و دائما قانون را عوض می کنند اظهار داشت: اگر به سایت دولت بروید، می توانید ببینید در طول یک سال چقدر بخشنامه صادر می شود این در حالی است که هر کدام از بخشنامه ها مسایل خاص خودش را دارد؛ باید در این بخش ثبات ایجاد کنیم چرا که این از مشکلاتی است که ۴ درصد برای ۹۶ درصد ایجاد می کنند.

قالیباف در پایان گفت: منظور ما از ۴ درصد کارخانه داران و تولید کنندگان نیستند، ما بر این باور هستیم که باید در کشور تولید ثروت کنیم و امنیت سرمایه گذاری داشته باشیم چرا که بدون اینها ایجاد یک شغل هم امکان پذیر نیست. هم اکنون بیش از ۸۰ درصد شغل ها در دست بخش خصوصی است و باید بخش خصوصی را تقویت کنیم.

کد خبر 3966465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha