۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۱

معاون امور برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

وضعیت پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی در قزوین بررسی شد

وضعیت پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی در قزوین بررسی شد

قزوین- معاون امور برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت:وضعیت پرداخت تسهیلات واحد های تولیدی که توسط کار گروه به بانک معرفی شده و تا کنون به مرحله پرداخت نرسیده اند برررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین  نشست بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی در سال جاری روز دوشنبه با حضورلشکری، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و  بانک های عامل و واحد تولیدی متقاضی تسهیلات در محل  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین  برگزار شد.

کامران لشکری در حاشیه این نشست اعلام کرد: در این نشست ها  درخواست های   واحد های تولیدی متقاضی تسهیلات که در مرحله عقد قرار داد با بانک عامل  قرار دارد  یا رد مصوبه درمرحله عقد قرار داد  و همچنین مصوباتی که در مرحله  ارجاع به شد توسط بانک عامل  رد شده باشد با حضور متقاضی و بانک عامل  بررسی  تا با یافتن راه  حل  قانونی شرایط  پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحد های تولیدی فراهم شود.

وی اظهار داشت : تامین منابع مالی  و فعالسازی ظرفیت  واقعی  واحد های تولیدی  باعث ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید خواهد شد،   بنا براین با توجه به نقش مستقیم  بخش تولید در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی  تولید و اشتغال، لازم است بانک های عامل  نقش موثر تری را در تامین  منابع مالی واحد های تولیدی  ایفاد کنند.

 وی افزود: در سال گذشته  اقدامات موثری در راستای  تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحد های تولیدی انجام شد و این روند  در سالجاری  نیز ادامه خواهد داشت.

لشکری خاطر نشان کرد: در این جلسات  پرونده های ارسالی مربوط به  بانک ها با حضور  واحد متقاضی تسهیلات و نماینده عالی  بانک عامل بررسی شد.

کد خبر 3966974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha