۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳

فرماندار کهگیلویه:

انتخابات شورای شهر دهدشت به صورت الکترونیکی برگزار می شود

انتخابات شورای شهر دهدشت به صورت الکترونیکی برگزار می شود

دهدشت- فرماندار کهگیلویه گفت: انتخابات شورای شهر دهدشت در ۵۴ شعبه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پوزش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در انتخابات تمام الکترونیک، فرایندهای احراز هویت و اخذ رأی به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات ۲۹ اردیبهشت به دو صورت نیمه مکانیزه و تمام مکانیزه برگزار می‌شود، افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت در استان به صورت تمام الکترونیکی است.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: ۵۴ شعبه الکترونیکی در سطح شهر دهدشت دایر می‌شود و در هر شعبه حداقل دو صندوق پیش‌بینی شده است.

پوزش خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری نیز به صورت نیمه مکانیزه برگزار می شود که در این فرایند احزار هویت نیز به صورت نیمه مکانیزه است.

وی ادامه داد: در فرایند انتخابات الکترونیکی رأی دهندگان باید کد نامزدهای شورا شهر و روستا را یادداشت کرده و پس از دریافت کارت مخصوص اخذ رأی، کدها را در سیستم ثبت کنند و با نمایش اسم و عکس نامزد مورد نظر رای خود را تایید کنند. پس از تأیید فرایند رأی دهی توسط رأی دهنده تعرفه چاپ شده و در مخزن تعبیه شده در زیر صندوق قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در مجموع ۲۰۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان دایر خواهد شد و از این تعداد ۵۴ شعبه شهری و مابقی روستایی هستند.

کد خبر 3968804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha