۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۴۳

دبیر ستاد امروبه معروف ونهی از منکر کردستان:

امربه معروف و نهی ازمنکر عامل پیشگیری از مشکلات جامعه است

امربه معروف و نهی ازمنکر عامل پیشگیری از مشکلات جامعه است

سنندج- دبیر ستاد امروبه معروف ونهی از منکر کردستان عنوان کرد: امربه معروف ونهی از منکر عامل پیشگیری از مشکلاتی که جامعه را دچار رکود واشکال می کند، است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود الله مرادی ظهر امروز چهارشنبه در کارگاه آموزشی تخصصی مربیان و دبیران شوراهای امربه معروف ادارات استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزارشد، گفت: امام راحل از مکتب امام حسین(ع) الگو گرفت و انقلابی را به عظمت تاریخ به پیروزی رساند و تمامی قدرت های جهانی از اقتدار انقلاب ما در حال زمین گیرشدن و رسوایی هستند.

وی فراگیرکردن فریضتین امربه معروف ونهی از منکر را از رسالت های این ستاد ذکر کرد و اظهارداشت: خداوند رسالتی بر عهده تمام انسان ها برای جاری و ساری کردن ارزش های انسانی و دینی قرار داده که باید همه ما در راستای عمل به آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان تلاش می کند این ارزش ها را در قالب مسائل فرهنگی و عقیدتی در سطح جامعه پیاده کند که لازمه این مهم نیز داشتن نیت خالص است.

دبیر ستاد امروبه معروف ونهی از منکر کردستان افزود: امربه معروف ونهی از منکر عامل پیشگیری از مشکلاتی که جامعه را دچار رکود وفساد می کند، است.

الله مرادی بیان کرد: پیامبراکرم(ص) بارها فرمودند باید از میان شما گروهی باشد که امربه معروف ونهی از منکر کنند این گروه  جزو رستگاران هستند.

وی اضافه کرد: ما اگر رستگاری دنیا و آخرت را می خواهیم بدون تخریب و مچ گیری و تحقیر در مقابل قصور بایستیم و برای حاکمیت اصول و ارزش های اسلامی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: وضعیت فضای مجازی امروز به گونه ای است که به جای استفاده از پتانسیل مثبت این تکنولوژی شاهد بهره برداری منفی از آن هستیم لذا نیاز به امربه معروف و نهی از منکر در این فضا بیشتر است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این کارگاه آموزشی گفت: آلودگی محیط زیست و زندگی انسان ها تنها به وجود زباله ختم نمی شود بلکه فساد در کره خاکی یکی از منکراتی است که جامعه را آلوده می کند.

ماموستا فایق رستمی با اشاره به اینکه خداوند انسان ها را از فحشا، منکرات و ظلم و ستمگری منع می کند، عنوان کرد: ما باید فریضه امربه معروف ونهی از منکر را جدی بگیریم چراکه ریشه تمامی مسائل در این فریضتین است.

گفتنی است، در این مراسم حکم انتصاب امین مرادی به عنوان معاون فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امربه معروف ونهی از منکر به او اعطا شد.

کد خبر 3968919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha