۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۶

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان خبر داد:

افتتاح ۲۲۵ پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

افتتاح ۲۲۵ پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

زاهدان - مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۲۵ پروژه محرومیت زدایی در استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر جعفری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در هفته بسیج سازندگی امسال ۲۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به محرومین افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه ها شامل طرح های اشتغالزایی نظیرشیلات، طیور، طرح های کشاورزی و احداث و بازسازی صد خانه محروم می شود.

وی با اشاره به تنوع اقوام و مذاهب در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اجرای پروژه های مختلف سپاه به دور از هرگونه تبعیضی همه مردم شیعه و سنی استان از خدمات ویژه محرومیت زدایی بهره مند می شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: طی دو سال گذشته ۲۵ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: توزیع سبد کالا یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی است و در این راستا ۱۲ هزار سبد کالا که شامل برنج، مرغ، روغن، قند و رب بوده در میان محرومان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهره مندی ۲۴۰ هزار نفر از بیمارستان های صحرایی در یکسال گذشته، اجرای طرح هجرت ۳، تامین جهیزیه مستمندان و اقشار ضعیف و انجام کارهای عام المنفعه از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در استان سیستان و بلوچستان است.

جعفری تصریح کرد: ایجاد شش هزار فرصت شغلی در استان سیستان و بلوچستان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در اولویت این نهاد است.

کد خبر 3968997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha