۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹

مدیرشرکت نفت و پخش فر آورده های نفتی منطقه زنجان خبر داد:

رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین طی سالجاری در زنجان

رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین طی سالجاری در زنجان

زنجان-مدیرشرکت نفت و پخش فر آورده های نفتی منطقه زنجان از رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین طی سال جاری در استان زنجان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار مهر، محمود آقامحمدیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از افزایش مصرف فرآورده های مایع خبرداد و افزود: در بیشتر فرآورده های نفتی استان در فروردین ماه شاهد افزایش مصرف هستیم.

وی اظهار کرد: در بنزین شاهد ۱۰ درصد رشد مصرف هستیم. بطوریکه میزان مصرف فروردین ماه سال جاری ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده همچنین قیاس مصرف نفتگاز نیز حاکی از افزایش ۱۵ درصدی بوده بطوریکه مصرف فروردین ماه سال جاری ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

آقامحمدیان همچنین افزود مصرف نفت سفید نیز در سال جاری ۴ میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف نیز نشان از یک رشد ۲۰ درصدی بوده است.

مدیرشرکت نفت و پخش فر آورده های  نفتی منطقه زنجان گفت: در مصرف نفتکوره نیز یک رشد ۳ درصدی به ثبت رسیده است بطوریکه مصرف سال جاری ۳۱۲ هزارلیترو مدت مشابه سال قبل ۲۳۰ هزار لیتر بوده است و در مصرف گاز مایع نیز با مصرف ۱۵۲۰ تن در فروردین ماه سال جاری و ۱۴۷۰ تن در مدت مشابه سال قبل شاهد یک رشد ۳ درصدی می باشیم.

وی  به مصرف cng  اشاره داشت و افزود مصرف cng در فروردین ماه سال جاری و مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب بوده که تغییرخاصی در مصرف آن مشاهده نمی شود.

آقامحمدیان تصریح کرد: میزان مصرف نفتگاز در بخشهای مختلف مصرف یک روند افزایش را نشان می دهد بطوریکه مصرف نفتگاز حمل و نقل در فروردین ماه سال جاری ۲۰ میلیون ۶۵۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۶ میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر بوده که حاکی از رشد ۲۲ درصدی و نیز رشد ۱۹ درصدی نفتگاز صنایع نیز حاکی از مصرف ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتری سال جاری  و ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتری فروردین ماه سال ۹۵ بوده است و در نفتگاز بخش کشاورزی نیز با توجه به مصرف ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار لیتری سال جاری و ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتری مدت مشابه سال قبل شاهد یک رشد ۸ درصدی می باشیم 

کد خبر 3969002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha