۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۳

رییس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا:

انتخابات برای از بین بردن فاصله میان مردم و مسئولان است

انتخابات برای از بین بردن فاصله میان مردم و مسئولان است

پیشوا- رییس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا با تاکید بر ارتباط مردم و مسئولین، گفت: انتخابات برای از بین بردن فاصله میان مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی در حاشیه جلسه ملاقات مردمی خود با شهروندان پیشوایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم باید بتوانند مشکلات و گرفتاری های خود را با خادمین خود اطلاع دهند و مسئولین نیز وظیفه دارند با سعه صدر به مشکلات مردمی دقت کرده و در جهت حل آن ها اقدام کنند، مطالبات مردمی اهمیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: در واقع انتخابات نیز برای همین است که فاصله بین مردم و مسئولان از بین برود و مسئولان بدانند باید خود را به مردم عرضه کنند و رضایت مردمی را کسب کرده و به عنوان خادم آن ها به فعالیت بپردازند.

فرماندار پیشوا تکریم ارباب رجوع و نزدیکی مردم و مسئولین را بر هم زننده محاسبات دشمن دانست و خاطر نشان کرد: دشمن همواره سعی دارد از طریق اختلاف افکنی بین مردم و مسئولین، مسئولین با مسئولین و نیز مردم با مردم به اهداف خود رسیده و کشور را دچار مشکلات گوناگون کند اما هم مردم و هم مسئولین باید هوشیار بوده و اجازه چنین اتفاقی را ندهند.

وی گفت: ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین دشمن را در رسیدن به اهداف خود یاری خواهد رساند و لذا نباید در راستای اهداف دشمنان و در جهت کسب رضایت آن ها عمل کنیم.

کد خبر 3969215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha