۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۱۸

قائم مقام ستاد روحانی در شهرستانهای استان تهران:

وجود مشکل در اقتصاد و معیشت مردم را قبول داریم

وجود مشکل در اقتصاد و معیشت مردم را قبول داریم

پردیس- قائم مقام ستاد روحانی در شهرستانهای استان تهران گفت: قبول داریم هنوز مشکلات اقتصادی و معیشتی در برخی اقشار وجود دارد.

فضل‌الله دهخدایی، در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی این نامزد در شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ستادهای استان تهران، اظهار داشت: در ۱۵ شهرستان استان تهران ستادهای دکتر حسن روحانی دائر شده است.

وی گفت: در برخی شهرستانها در حد بخش و شهرها ستادها را راه‌اندازی و شروع به فعالیت کرده‌اند اما در برخی نقاط مانند ستاد مرکزی شهرستان پردیس با فعالیت وسیع، نظم بالا فعالیت می کنند.

دهخدایی افزود: ستاد مرکزی شهرستان پردیس با اقداماتی موثر و تشکیل ستادهای مردمی و فرعی در شهرها، روستاها، بخش‌های صنعتی و در کمیته‌های مختلف راه‌اندازی کرده است و همچنان به دلیل استقبال مردمی بر تعداد ستادها و فعالیت‌ها افزوده می شود.

قائم مقام امور ستاد شهرستانهای استان تهران حسن روحانی، ادامه داد: در شهرستان‌های دیگر نیز به همین صورت است کمیته‌ها تشکیل شده و فعالیت‌ها و تبلیغات در حال انجام است.

وی اضافه کرد: امیداریم در کنار هم و با همت، تلاش مردمی با حضور اقشار مختلف نخبگان، تحصیل‌کرده‌گان و کارگران بتوانیم فضایی مناسب برای حضور حداکثری در انتخابات را ایجاد کنیم.

دهخدایی اظهار کرد: امیدواریم پیشرفت، آرامش، امنیت و امید را در انتخابات شاهد باشیم تا برای توسعه جمهوری اسلامی ایران قدمی جدی برداریم.

دهخدایی در خصوص بروز بد اخلاقی‌های انتخاباتی در شهرستانهای استان تهران گفت: نباید به اینگونه بداخلاقی‌ها وارد شد زیرا جز زشتی عایدی دیگری نخواهد داشت، جامعه دیگر این حرکت‌ها را نمی پسندد و دیگر از آن مراحل گذشته‌ایم که نیروهای خودسر اقدام به پاره کردن پوستر و سنگ پرانی کنند.

وی افزود: به نظر بنده تمام انسانها و کسانی که وجدان بیدار دارند از هر گروهی که باشند از این اقدامات تنفر دارند، و همیشه تاکید داشتیم از این بداخلاقی‌ها وجود نداشته باشد.

قائم مقام امور ستاد شهرستانهای استان تهران حسن روحانی ادامه داد: در صورتی که این موارد اتفاق افتاد باید با بزرگواری از کنار آن گذشت زیرا این اقدام تاثیر منفی برای جناحی دارد که این بداخلاقی را انجام می دهد و نباید نگران این موضوع بود.

دهخدایی اضافه کرد: انصافا در دولت تدبیر و امید کارهای بسیار زیادی انجام شده است، برجام که نقش بسزایی در بهبود اوضاع کشور داشته است، اگر آن دوران تکرار می شد معلوم نبود سرنوشتمان به کجا می رسید و امروز که اوضاع عراق، افغانستان، یمن و سوریه را می بینیم به شاهکار برجام پی می بریم.

قائم مقام امور ستاد شهرستانهای استان تهران حسن روحانی گفت: قبول داریم هنوز مشکلات اقتصادی و معیشتی در برخی اقشار وجود دارد، کماکان کارهایی در حوزه فرهنگی باقی مانده اما حقیقتا در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، در ابعاد مختلف آنها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

دهخدایی افزود: همه ما باید تلاش کنیم عملکرد دولت را اعلام کنیم زیرا متاسفانه از رسانه ملی گرفته تا رسانه‌های مکتوب علیه دولت کار می کنند و اگر واقعیت‌ها گفته می شد مردم درک بهتری از اقدامات انجام شده داشتند.

وی ادامه داد: ضعف‌هایی در داخل دولت وجود داشته که باید بپذیریم و رئیس جمهور نیز قبول دارند این ضعف‌ها وجود داشته که قطعا در دولت آینده این نقاط ترمیم و روند بهتری را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 3970287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha