۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۵

امام جمعه زاهدان:

نامزدهای انتخابات از تهمت و توهین خودداری کنند

نامزدهای انتخابات از تهمت و توهین خودداری کنند

زاهدان- امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش انتخاباتی باید همواره در کشور مد نظر باشد، گفت: نامزدها و طرفدارانشان نباید به دیگران تهمت زده و یا توهین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید محبعلی فارسی سردار بزرگ و برومند این مرز و بوم بود که از جمع دوستان شهید خود جدا شده بود اما در هفته گذشته به جمع دوستان شهیدش پیوست.

وی با اشاره به رشادت ها و جانبازی های شهید محبعلی فارسی افزود: شاید این سردار بزرگ امروز جسمش در میان ما نباشد اما یادش همیشه در میان ما زنده است.

وی با اشاره به اینکه شهید فارسی بعد از سال ها جانبازی به آرزوی دیرینه خودش رسید، گفت: شهادت این رزمنده بزرگ وطن را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم ایران و همچنین هم استانی های عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب باید همه ما قدر انتخابات را بدانیم زیرا برگزاری شایسته و مناسب این رویداد بزرگ موجب قدرت کشور می شود و کشور را از گزند دشمنان دور می کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای برگزاری انتخاباتی شایسته وظیفه شرعی و همگانی همه است، ادامه داد: مشارکت مردم و حضور گسترده آنها در پای صندوق‌های رای موجب قوی تر شدن پایه‌های نظام می شود.

وی گفت: همه باید سعی کنند تا انتخابات آرام برگزار شود و مسئولان کشور موظف هستند به حفظ سلامت انتخابات و شمارش آرای مردم توجه کنند که این وظیفه همه ارگان ها، نامزد های محترم و همچنین مردم عزیز است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: البته ساز و کاری که در برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده به بهترین نحو به حفظ آرای مردم و سلامت انتخابات کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش انتخاباتی باید همواره در کشور مد نظر باشد، خاطر نشان کرد: نامزدها و طرفدارانشان نباید به دیگران تهمت زده و یا توهین کنند و نامزدها باید از دادن وعده‌های بی‌پشتوانه و دروغین به مردم خودداری کنند.

وی تصریح کرد: وعده های کاندیداهای محترم باید در چهارچوب قانون و اختیاراتشان باشد و و نامزدها باید از دادن وعده‌های بی‌پشتوانه و دروغین به مردم خودداری کنند.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح مهمترین وظیفه است، افزود: همه باید در انتخاب خود دقت کنیم و نباید در روند انتخابات به دنبال رأی های جناحی و گروهی باشیم و آن کسی که اصلح است را انتخاب کنیم.

کد خبر 3970573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha