۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۴

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق:

مسائل حقوقی بازرگانان ایلامی با تجار عراقی تسهیل می شود

مسائل حقوقی بازرگانان ایلامی با تجار عراقی تسهیل می شود

ایلام-رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: مسائل مالی و حقوقی بازرگانان استان ایلام با تجار عراقی با راه اندازی شعبه این اتاق در استان تسهیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی آل اسحاق روز شنبه در مراسم گشایش شعبه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در استان ایلام اظهار داشت: روند مبادلات تجاری و بازرگانی ایران و عراق پس از سقوط رژیم صدام روز به روز در حال گسترش است و در این میان مرز بین المللی مهران با توجه به نزدیکی به شهرهای مرکزی عراق از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وی ادامه داد: با استقرار امنیت کامل در این کشور و نابودی تروریست ها باید بیش از پیش به سمت فتح بازارهای مورد نیاز این کشور حرکت کنیم تا از قافله دیگر کشورها عقب کنیم.

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق تاکید کرد: تجار و بازرگانان باید با بررسی نیازهای این کشور تلاش کنند محصولات تولیدی خود را به عراق روانه کنند و هر روز با افزایش کیفیت فضا را برای توسعه و صاردات دیگر کالاها فراهم آورند.

آل اسحاق با اشاره به قرابت های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور بر لزوم تلاش برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم استان های مرزی دو کشور ایران و عراق تاکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: پل ارتباطی میان تجار دو کشور در مرز مهران با راه اندازی این شعبه ایجاد می شود.

شعبان فروتن اضافه کرد: امنیت ممتاز مرز بین الملی مهران فضا را برای توسعه همکاری با کور عراق دوچندان می کند.

کد خبر 3971341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha