۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۲۰

معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد:

تخفیف ۵۰ درصدی نمایشگاه قرآن خوزستان

تخفیف ۵۰ درصدی نمایشگاه قرآن خوزستان

اهواز ـ معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نمایشگاه قرآن کریم خوزستان از ۱۵ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان به مدت ۱۰ روز و با تخفیف ۵۰ درصدی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم موسوی در نشست خبری رونمایی از پوستر نمایشگاه قرآن خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه قرآن کریم خوزستان از ۱۵ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان به مدت ۱۰ روز و با تخفیف ۵۰ درصدی که ۲۰ درصد آن از سوی اداره ارشاد و ۳۰ درصد از سوی ناشران خواهد بود، برگزار می شود.

معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: این میزان تخفیف اولین بار است که در نمایشگاه های قرآن اعمال می شود.

وی تصریح کرد: از ویژگی های نمایشگاه امسال سهیم بودن تمام معاونت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در برپایی این نمایشگاه است.

موسوی ادامه داد: معاونت هنری برای بخش هنری این نمایشگآه، دبیرخانه مساجد و فعالیت در بخش مساجد، معاونت فرهنگی و معرفی ناشران و استفاده از ظرفیت خانه مطبوعات و اداره ارشاد اهواز نیز متولی برگزاری فعالیت های جنبی نمایشگاه قرآن کریم است.

معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: از همه شهرستان ها برای برگزاری نمایشگاه قرآن دعوت شده و هر شب در نمایشگاه شب های شهرستان را خواهیم داشت.

وی خبر داد: امسال ۴۰ نفر مهمان خواهیم داشت که اسکان آنها با حمایت دستگاه های اجرایی تأمین شده و از ناشران مطرح عربی نیز دعوت به عمل آمده است؛ چهار ناشر از لبنان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

موسوی اضافه کرد: در بخش گالری نمایشگاه نیز ۱۵۰ اثر برگزیده سال در معرض دید قرار می گیرد.

معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: تقدیر از فعالان حوزه دین نیز از دیگر برنامه های نمایشگاه قرآن امسال است که در یک شب از بخش های مختلف رسانه، مسجد، هنر، ائمه جمعه و جماعات، خانواده شهدا و شهدای منا تقدیر می شود.

وی در پایان خبر داد: رونمایی از سه ابتهال و رونمایی از ترتیل قاسم مقدمی در شب های نمایشگاه قرآن خوزستان انجام خواهد شد.

کد خبر 3971577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha