۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۲۶

معاون وزیر ورزش:

نگاه امنیتی معطوف بر فعالیت سمن‌ها برداشته‌شده است

نگاه امنیتی معطوف بر فعالیت سمن‌ها برداشته‌شده است

کرج - معاون وزیر ورزش با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار سمن در کشور، گفت: نگاه امنیتی معطوف بر فعالیت سمن‌ها برداشته‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا خادم در  مراسم جشنواره نشاط و امید که عصر یکشنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی در  مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه آینده کشورها به جوانان و حضور فعال این قشر بستگی دارد، اظهار کرد: طی سنوات اخیر رویکرد جدیدی در حوزه جوانان رخ‌داده است.

وی با اشاره به اینکه در حالی تعداد سمن‌های فعال کشور در سال ۹۲ بیش از ۵۰ سازمان مردم‌نهاد بود که این مهم اکنون به بیش از ۲ هزار سمن رسیده است، گفت: نگاه امنیتی معطوف بر فعالیت سمن‌ها برداشته‌شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به طرح‌های حمایتی دولتی در حیطه جوانان، تصریح کرد: هزار و ۸۰۰ طرح پیشنهادشده از طرف سمن‌ها موردحمایت مالی دولت قرارگرفته است.

خادم با اشاره به اینکه در سال جاری دولت کمک خوبی به بخش جوانان کرده است، گفت: بودجه این بخش از ۱۵ میلیارد تومان به ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته که بنا است بخش اعظم آن در بخش احداث خانه‌های جوان هزینه شود.

وی با اشاره به دو انتخابات پیش روی کشور، گفت: امید است با حضور پرشور جوانان انتخابات به نحو احسن برگزار و همچون سنوات اخیر کشور در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرد.

کد خبر 3972654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha