۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات بوشهر:

۶۳ درصد معترضان به رد صلاحیت شوراها در استان بوشهر تائید شدند

۶۳ درصد معترضان به رد صلاحیت شوراها در استان بوشهر تائید شدند

بوشهر - رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر گفت: از ۷۱ نفر معترض به رد صلاحیت‌ها در شوراهای استان بوشهر ۴۵ نفر تائید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس نظر هیئت اجرایی و مراجع چهارگانه نظارت صلاحیت ۸۱ نفر در استان بوشهر مورد تائید قرار نگرفته بود.

وی با اشاره به اینکه ۷۱ نفر از کاندیداهای رد صلاحیت شده اعتراض خود را به دبیرخانه هیئت عالی نظارت تحویل دادند، خاطرنشان کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم، صلاحیت ۴۵ نفر تائید شد و صلاحیت ۲۶ نفر نیز مورد تائید قرار نگرفت.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به وضعیت شورای شهر بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در بوشهر ۳۵ نفر از افراد رد صلاحیت شده اعتراض خود را اعلام کردند که ۱۷ نفر تائید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به دیگر نقاط استان، افزود: در دشتستان ۱۲ نفر، در شهرستان دیر پنج نفر، در دشتی چهار نفر، در گناوه سه نفر و در خارگ، جم، چغادک و عالی‌شهر هر کدام یک نفر تائید صلاحیت شدند.

حجت‌الاسلام خدری به اهمیت حضور در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مایه خرسندی دوست‌داران نظام و انقلاب و باعث ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

کد خبر 3973240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha