۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۱۸

با هدف تشکیل ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸؛

معاون رئیس جمهور به تبریز سفر می کند

معاون رئیس جمهور به تبریز سفر می کند

تبریز - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان در راستای تشکیل نخستین جلسه ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار از برنامه دو روزه سفر زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به تبریز خبر داد و گفت: با توجه به تصویب رویداد فراملی تبریز ۲۰۱۸ در هیئت محترم وزیران و تشکیل ستاد ملی و مصوبات آن و به منظور نشست با مدیران استان، بررسی چگونگی تحقق مصوبات یادشده و حضور در جلسه ستاد استانی شورای سیاست گذاری تبریز ۲۰۱۸ این سفر صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در حاشیه این سفر که ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت سال جاری صورت می گیرد، معاون رئیس جمهور ضمن افتتاح دبیرخانه دائمی «تبریز، شهر جهانی فرش دستباف» در جلسه ای با تشکل های مردم نهاد، انجمن های میراث فرهنگی استان و همچنین فعالان بخش خصوصی صنایع دستی و گردشگری به بررسی وضعیت و فعالیت های این نهاد ها خواهد پرداخت و با هدف تبیین اهداف سازمان میراث فرهنگی در حوزه سیاست ها و راهبردها و برنامه های اجرایی تبریز ۲۰۱۸ در جلسه شورای اداری استان نیز حضور خواهد یافت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: احمدی پور در این سفر ضمن بازدید از پروژه های ملی در حال ساخت موزه فرش تبریز و موزه منطقه ای، افتتاح موزه مشاغل بازار جهانی تبریز را در برنامه های خود خواهد داشت.

آبدار گفت: بازدید از موزه زنده سفال و موزه های قاجار، محدوده تاریخی و فرهنگی شهر و همچنین حضور در اختتامیه سومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای سنتی و صنایع دستی (ارسیکا) از دیگر برنامه های حضور معاون رئیس جمهور در تبریز خواهد بود.

کد خبر 3974995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha