۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷

مستند مسابقه «یک روز، زندگی» در شبکه افق تولید می‌شود

مستند مسابقه «یک روز، زندگی» در شبکه افق تولید می‌شود

تهیه کننده مستند مسابقه «یک روز، زندگی» بیان کرد که هدف از ساخت این مجموعه، ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ صرفه جویی و ساده زیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن حسینی با اشاره به تولید مستند مسابقه «یک روز، زندگی» در شبکه افق اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بر سبک زندگی تاکید دارند طرح مستند مسابقه «یک روز، زندگی» با هدف ترویج سبک زندگی مبتنی بر ساده زیستی خلاقیت و عامل بودن ارائه شد.

وی افزود: تبلیغ و ترویج مهمان نوازی، ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی، خلاقیت در آراستگی محیط و ساده زیستی، عامل بودن در مقابل مصرف گرایی، تعامل با اعضای خانواده و تعامل با دیگران، صرفه جویی و مدیریت و بهره وری در منزل، از جمله اهداف اصلی این مجموعه هستند.

حسینی با بیان اینکه خانواده هایی با دو فرزند و بالاتر به عنوان شرکت کننده مسابقه در استودیو حضور می یابند، گفت: اعضای این دو خانواده سعی می کنند از مهارت های مختلفی که دارند نهایت استفاده را داشته باشند به عنوان مثال کارهای فنی توسط پدر خانواده و آشپزی و خانه داری توسط مادر صورت می گیرند و فرزندان هم به فراخور توانمندی هایی که دارند سعی می کنند هنر خود را بکار گیرند و بخشی از منزل را تزیین کنند.

تهیه کننده مستند مسابقه «یک روز، زندگی» عنوان کرد: این مسابقه دارای بخش های نمایشی نیز هست که اجرای آنها بر عهده دو مادربزرگ است، نقش این دو شخصیت هم توسط مریم سرمدی و میترا حکیم هاشمی ایفا می شود در واقع آنها دوخواهر هستن و دو خانه دارند و شرکت کنندگان مسابقه که در حکم اقوام آنها به شمار می روند، به کمکشان می آیند تا خانه را برای پذیرایی از مهمان آماده کنند.

وی تصریح کرد: در هر قسمت یکی از خانواده ها بر اساس امتیازی که مادربزرگ خانه و کارشناسان برنامه به آنها اختصاص می دهند به عنوان برنده مسابقه شناخته می شوند.

مستند مسابقه «یک روز، زندگی» با تهیه کنندگی سید محسن حسینی و کارگردانی ابوالفضل حاجیان مراحل تولید و ضبط را می گذراند و در سال جاری از شبکه افق پخش خواهد شد.

کد خبر 3975161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha