۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

رفع مشکلات شهرک پیامبراعظم بندرعباس نیازبه راهکارهای عملیاتی دارد

رفع مشکلات شهرک پیامبراعظم بندرعباس نیازبه راهکارهای عملیاتی دارد

بندرعباس - عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه شهرک پیامبر اعظم نیاز به یک منطقه شهرداری دارد نه شهرداری ویژه، گفت: رفع مشکلات شهرک پیامبراعظم بندرعباس نیازبه راهکارهای عملیاتی دارد.

جمشید رئیسی تختی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت رسیدگی به مشکلات شهرک پیامبراعظم بیان داشت: شرایط نباید به گونه ای پیش رود که مردم ساکن در واحدهای مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس در فصل تابستان و گرمای هوا به علت کمبود امکانات با مشکل مواجه شوند و مدیران باید در این خصوص کار اساسی انجام دهند.

وی گفت : پروژه مسکن مهر در حالی که قرار بود مشکل مسکن را در کشور حل کند اما متاسفانه اکنون به یک گرفتاری تبدیل شده و ادارات آب و برق استان باید با  تعهداتی که وزیر نیرو در دولت گذشته داده، بتوانند مشکلات واحدهای مسکن مهر در هرمزگان را حل کنند.

رئیسی خاطرنشان کرد: در طول ۴ سال اخیر بیش از ۱۰۰ بار مشکلات مسکن مهر را از تریبون شورا فریاد زدیم اما متأسفانه اداره کل راه و شهرسازی هنوز تدبیری برای گرفتاری مردم در این شهرک نکرده است.

وی افزود: شاید برخی گمان کنند که طرح مشکلات مردم ساکن در شهرک پیامبر اعظم (س) جنبه تبلیغاتی دارد اما بیش از ۱۰۰ بار مشکلات مسکن مهر بندرعباس را از تریبون شورا فریاد زده‌ایم تا مسؤولان بشنوند و فکری به حال مردم این شهرک کنند اما متأسفانه هنوز بسیاری از مشکلات همچنان پابرجاست.

رئیسی تختی ابرازداشت: مردم در شهرک پیامبراعظم گرفتار بی‌تدبیری شده‌اند و عدم وجود زیرساخت‌ها در این شهرک مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است که واقعا مردم مانده‌اند که مشکلات‌شان را با چه کسی در میان بگذارند؟!

به گفته وی، مردم به راه و شهرسازی مراجعه می‌کنند اما بلاتکلیف مانده‌اند. از طرف دیگر آب، برق، آسفالت، خدمات شهری و ... به مردم این شهرک به درستی ارائه نمی‌شود و هیچ دستگاهی وظیفه‌اش را در قبال مردم ساکن در این شهرک به درستی انجام نمی‌دهد.

رئیسی تختی با اشاره به تغییر ادبیات مسئولان راه و شهرسازی با مردم، گفت: به مردم می‌گویند که برای آسفالت و معبرسازی در این شهرک خودشان مشارکت کنند و خودشان پول جمع کنند و بسازند و این در حالی است که اگر مردم این منطقه پولی برای معبرسازی داشتند، نیازهای اولیه منازل مسکونی خودشان از جمله آسانسور و ... را درست می‌کردند.

وی تأکید کرد: وظیفه ایجاد زیرساخت‌ها بر عهده دستگاه‌ها است و نباید در این زمینه مردم را سرگردان کنند و حق نداریم که مردم را به دیگر دستگاه‌ها حواله دهیم. برخی از مسایل و مشکلات درخصوص شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس در بازدیدهایی که از این شهرک انجام داده ایم مطرح شده و مسایلی که مربوط به حوزه شهرداری می باشد، در دستور کار قرار گرفته است.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: در حد امکان شهرداری اقداماتی ازجمله برق دار کردن پارک این شهرک، اختصاص تاکسی و اتوبوس، و... را دراین شهرک انجام داده است.

وی با بیان اینکه معابر شهرک پیامبر اعظم(ص) نیز دارای مشکلات زیادی است که باید رفع شود، تاکید کرد: هم اکنون بحث سرویس حمل و نقل عمومی دراین منطقه از سوی شهرداری آغاز شده اما توسعه آن نیازمند انجام آسفالت معابر است.

رئیسی تختی با اشاره به تسهیلات ویژه شهرداری بندرعباس برای این شهرک، ادامه داد: اگر فردی از اهالی این شهرک قصد سرمایه گذاری در زمینه های رفاهی مانند ایجاد مرکز میوه و تره بار دارد، شهرداری بندرعباس در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم، خارج از نوبت و بدون در نظر گرفتن تشریفات، از این امورات حمایت می کند.

کد خبر 3975225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha