۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۵۳

وزیر بهداشت:

جنوب استان کرمان نیازمند نگاه ویژه است

جنوب استان کرمان نیازمند نگاه ویژه است

جیرفت - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به محرومیت های جنوب استان کرمان بر لزوم نگاه ویژه به این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر پنجشنبه در جمع مردم جیرفت با اشاره به عمق محرومیت ها در جنوب استان کرمان در گذشته گفت: هنوز هم با وجود اقدامات انجام شده شاهد محرومیت های فراوان در این منطقه هستیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: شرایط این منطقه به تدریج بهتر شده است اما جنوب کرمان هنوز جزو محروم ترین مناطق کشور به شمار می رود.

وی با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به جنوب استان کرمان افزود: سه بیمارستان رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج در حوزه بهداشت و درمان تحویل داده ایم.

قاضی زاده هاشمی با ابزار تاسف از اینکه بیمارستان رودبار جنوب بعد از گذشت ۱۸ سال افتتاح می شود، گفت: این بیمارستان در حال حاضر تنها سه هزار مترمربع مساحت دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان فاریاب ظرف چند هفته آینده کلید خواهد خورد، افزود: همچنین امروز بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جیرفت کلنگ زنی شد.

وی با تاکید بر اینکه ۲۴۹ تخت بیمارستانی جیرفت باید به هزار و ۵۰۰ تخت افزایش پیدا کند، گفت: در حال حاضر به نیم تخت بیمارستانی به ازاء هر هزار نفر در شهرستان جیرفت وجود دارد.

قاضی زاده هاشمی به افتتاح ام آر آی شهرستان جیرفت اشاره کرد و افزود: کلینیک ویژه جیرفت هم به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی کارهای انجام شده در حوزه سلامت در دولت یازدهم را قابل توجه دانست و گفت: این دولت توجه ویژه به بحث درمان و سلامت داشته است.

بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جیرفت در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و زیربنای ۲۹ هزار متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در هفت طبقه ساخته می شود.

کد خبر 3976318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha