۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷

با قهرمانی در لیگ دسته دوم بدمینتون کشور در قم؛

تیم عالیان سفر قم جواز حضور در لیگ دسته اول بدمینتون را کسب کرد

تیم عالیان سفر قم جواز حضور در لیگ دسته اول بدمینتون را کسب کرد

قم - تیم عالیان سفر قم با قهرمانی در لیگ دسته دوم بدمینتون کشور در قم جواز حضور در لیگ دسته اول بدمینتون را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده مسابقات بدمینتون لیگ دسته دوم مردان باشگاه‌های کشور در قم بسته شد و تیم بدمینتون عالیان سفر قم موفق شد با کسب عنوان قهرمانی به لیگ دسته اول کشور صعود کند.

دیدار نهایی مسابقات بدمینتون دسته دوم کشور شامگاه جمعه در سالن مرحوم فرهمند ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و در این دیدار تیم عالیان سفر قم موفق شد حریف خود تیم قدس خوزستان را شکست دهد.

بدمینتون بازان قمی که در مرحله گروهی نیز برابر تیم قدرتمند و باکیفیت قدس خوزستان ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند در دیدار نهایی نیز در شرایطی که صعود خود به دسته اول را مسجل کرده بودند توانستند بار دیگر حریف اهوازی را شکست داده و قهرمان شوند.

در این رقابت‌ها در گروه یک تیم‌های ابتکار ملی زنجان، هیئت اراک، هیئت قم و  هیئت گیلان و در گروه دو تیم‌های عالیان سفر قم، قدس اهواز  و خالص سازان روی زنجان حاضر بودند که تیم هیئت میاندوآب به عنوان چهارمین تیم گروه ۲ در آستانه برگزاری مسابقات در حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

تیم عالیان سفر در حالی در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسید که از بازیکنان بومی و جوان بدمینتون قم استفاده می‌کرد و تیم دوم استان قم نیز در گروه خود حذف شد که این تیم نیز نفراتی نوجوان و نونهال را برای کسب تجربه به میدان فرستاده بود.

با صعود عالیان سفر قم به لیگ دسته اول کشور سهمیه قم در لیگ دسته اول بدمینتون مردان ایران به ۲ تیم افزایش پیدا کرد و هیئت بدمینتون استان قم تلاش می‌کند بتواند بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در این سطح، وارد کار کند.

کد خبر 3976963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha