۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۳۵

فرماندار زنجان:

توسعه اشتغال نیازمند توجه جدی به سرمایه گذاری است

توسعه اشتغال نیازمند توجه جدی به سرمایه گذاری است

زنجان- فرماندار زنجان با بیان اینکه توسعه اشتغال نیازمند توجه جدی به سرمایه گذاری است، گفت: خوشبختانه در استان زنجان سرمایه گذاری خوبی انجام شده است.

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تولید و اشتغال تاکید زیادی دارند، افزود: اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می شود و در این میان در استان زنجان طی چهار سال گذشته سرمایه گذاری های داخلی و خارجی خوبی انجام شده است. 

وی اظهار کرد:  توسعه استان، افزایش تولید و ایجاد اشتغال از اولویت های مدیریت استان زنجان است و باید همه مسئولان از رده بالا تا پایین نسبت به ایجاد بستر برای اشتغال و تولید تلاش کنند. 

فرماندار زنجان گفت:  ایجاد اشتغال در زنجان نیاز به جذب سرمایه گذار دارد و سرمایه گذاری در زنجان نیاز به همدلی و همراهی دارد ولی در برخی از موارد کار شناسان برخورد مناسبی با سرمایه گذاران ندارند و باید این رفتار تغییر کند. 

بیات تاکید کرد: جذب سرمایه گذار در استان زنجان نیاز به آموزش دارد تا برخورد با سرمایه گذار درست باشد و  جذب سرمایه گذار در استان نیاز به یک سری زیر ساختهایی دارد که باید این مهم در استان زنجان به خوبی فراهم شود تا اشتغال توسعه یابد.

فرماندار زنجان ابراز کرد: متاسفانه برخورد خوبی در زنجان با سرمایه گذاران نمی شود واین امر باعث دلزدگی سرمایه گذاران می شود و اگر می خواهیم اشتغال در زنجان توسعه یابد باید رفتار درستی با سرمایه گذار داشته باشیم.

وی گفت: حضور صاحب نظران و نخبگان و متخصصین در حوزه های مختلف، فرهیختگان می تواند ظرفیت مناسبی برای توسعه استان بوده و می توانند برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنند. 

بیات تصریح کرد: در شهرستان زنجان ظرفیت های بالقوه و بالفعل داریم که از آن استفاده نکردیم که با استفاده از این ظرفیت ها روند روبه رشد در زمینه  اشتغال در زنجان ایجاد شده است.

کد خبر 3977008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha