۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۵

روسیاالیوم؛

افراد مسلح القابون را ترک می کنند/ضربه مهلک دیگری به گروههای مسلح

افراد مسلح القابون را ترک می کنند/ضربه مهلک دیگری به گروههای مسلح

یک رسانه روس با اشاره به ورود تعدادی اتوبوس برای خارج کردن افراد مسلح و غیرنظامی که مایل به خروج از القابون هستند، از دست رفتن این محله را به مثابه ضربه ای مهلک به گروههای مسلح دانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روسیاالیوم اعلام کرد: رسانه های وابسته به دولت سوریه و مخالفان از سیطره ارتش سوریه و همپیمانان آن بر محله القابون که تحت کنترل نیروهای وابسته به مخالفان بود پس از درگیری های بیش از  دو ماهه خبر می دهند.

این رسانه گزارش داد: فعالان اخباری درباره ورود تعدادی اتوبوس به محله القابون برای انتقال اولین گروه از افراد مسلح  و غیر نظامیانی که مایل به خروج از این محله هستند خبر می دهند.

بر اساس این گزارش؛ هم اکنون ثبت نام از افرادی که مایل به خروج از محله مذکور به سوی ادلب هستند آغاز شده است و احتمال می رود که اتوبوس ها طی ساعات آینده به حرکت درآیند.

روسیاالیوم اعلام کرد: استاندار دمشق بیان کرده که عملیات خروج شروع شده است اما تاکنون جزییاتی در این باره منتشر نشده است.

این رسانه روسی گزارش داد: از دست رفتن القابون پس از محله برزه به مثابه ضربه مهلک دیگری به گروههای مسلحی است که هدفشان حفظ جای پای خود در پایتخت سوریه است. هفته گذشته افراد مسلح و خانواده های آنها از منطقه برزه که در مجاورت القابون قرار داشت خارج شدند و سلاح خود را بر زمین گذاشتند و به استان ادلب تحت کنترل مخالفان رفتند.

کد خبر 3978545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha