۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۲۵

رییس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا خبر داد؛

فعالیت ۲۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان پیشوا

فعالیت ۲۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان پیشوا

پیشوا- رییس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا از فعالیت ۲۵۰۰ نفر در اجرای انتخابات در این شهرستان خبر داد.

محمد کرم محمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که انتخابات شورای اسلامی شهر پیشوا به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، افزود: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات قانون را رعایت کنند و از چسباندن تبلیغات خود در اماکن ممنوعه همچون تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای ادارات، ایستگاه های برق و مخابرات به طور جدی خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در صورت بروز تخلفات اینچنینی، علاوه بر امحاء تبلیغات توسط کمیته امحاء ستاد انتخابات شهرستان پیشوا، از نامزد متخلف، تعهد نیز گرفته می شود.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا با تاکید بر مشخص بودن ساز و کار تبلیغات انتخاباتی، افزود: هر کاندیدا، تنها اجازه نصب بنر در مقابل ستاد انتخاباتی خود را دارد و نیز ابعاد هر بنر نباید بزرگتر از ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر باشد.

محمدی به تعداد عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان پیشوا اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۵۰۰ نفر مسئولیت های برگزاری انتخابات در شهرستان پیشوا را بر عهده دارند که ۲ هزار نفر آن عوامل اجرایی، کاربران رایانه، نمایندگان فرماندار، ناظران، بازرسان و ماموران ۸۰ شعبه اخذ رای سطح شهرستان بوده و حدود ۵۰۰ نفر از دست اندرکاران انتخابات در ستاد مرکزی انتخابات شهرستان و سایر نهادهای مرتبط فعالیت دارند.

فرماندار پیشوا با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه، اضافه کرد: انتخابات پرشور در محیطی سالم و به دور از تخلفات و بد اخلاقی های انتخاباتی برگزار خواهد شد و سعی تمام عوامل ستاد انتخابات در شهرستان پیشوا، برگزاری انتخابات پرشور و با رعایت اصل بی طرفی است.

کد خبر 3979567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha