۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸

مدیر کمیته امداد شهرستان دره شهر خبر داد:

حمایت ۱۸۰۰ حامی نیکوکار از کودکان یتیم شهرستان دره شهر

حمایت ۱۸۰۰ حامی نیکوکار از کودکان یتیم شهرستان دره شهر

ایلام-مدیر کمیته امداد شهرستان دره شهر از حمایت یک هزار و ۸۰۰ حامی نیکوکار از کودکان یتیم شهرستان دره شهر خبر داد.

وحید نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: این افراد نیکوکار  حمایت از تعداد ۲۳۶ یتیم و نیز ۱۰۴ نفر از فرزندان محسنین این شهرستان را عهده دار هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر از ۸۰ درصد حامیان ایتام و محسنین این شهرستان غیر بومی هستند، تصریح کرد: از تعداد هزار و ۸۰۰ حامی این شهرستان تنها ۵۰۰ نفر آنها بومی این شهرستان بوده و مابقی آنها غیر بومی  هستند.

مدیر کمیته امداد  شهرستان دره شهر در ادامه به کمکهای حامیان به کودکان یتیم این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از هشت میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در سال گذشته به خانواده های مددجوی دارای فرزند یتیم شهرستان دره شهر کمک شده است.

نظرپور تصریح کرد: در سال گذشته میانگین درآمد هر یک از این کودکان ماهیانه ۲ میلیون ریال و در طول سال نیز ۲۴ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه حامیان ایتام ا ین شهرستان در طول سال علاوه بر پرداختهای ماهیانه کمکهای دیگری رابه خانواده های یتیم ارائه می دهند  افزود: سال گذشته از سوی این حامیان مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه  خرید جهیزیه و ۵۶ میلیون ریال نیز به عنوان هزینه درمانی به برخی خانواده های این شهرستان کمک شده است.

کد خبر 3980126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha