۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۴۹

معاون وزیر کار اعلام کرد؛

هدفگذاری در برنامه ششم برای اشتغال بر مبنای محیط زیست

هدفگذاری در برنامه ششم برای اشتغال بر مبنای محیط زیست

معاون وزیر کار اعلام کرد: در برنامه ششم توسعه، اشتغال بر مبنای حفظ محیط زیست و ذخیره انرژی هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون کارآفرینی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از سند ملی اشتغال سبز که در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت: در برنامه ششم اشتغال بر مبنای حفظ محیط زیست و ذخیره انرژی هدفگذاری شده است.

عیسی منصوری افزود: هر برنامه ای برای اجرایی شدن و سیاست گذاری نیازمند عقبه ای در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه در گام نخست پیشگیری از تخریب، کنترل و توسعه محیط زیست مورد توجه قرار دارد، افزود: وقتی کسب و کاری شکل می گیرد، اولین نکته ای که مورد توجه قرار می گیرد، بحث سودآوری است.

منصوری با اشاره به اینکه مسائل زیست محیطی می تواند در دستور کار جامعه قرار گیرد، افزود: گذار برای تحقق اشتغال سبز محقق نمی شود مگر اینکه در ایجاد اشتغال مسائل زیست محیطی را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به برنامه های اشتغال که از سوی دولت تدبیر و امید در حال اجرا است گفت: حاصل فرآیند اشتغالی که در برنامه دولت پیگیری می شود، حفظ محیط زیست و ذخیره کردن منابع طبیعی است.

معاون کارآفرینی و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: سند ملی اشتغال سبز که امروز به امضا می رسد مبتنی بر حفظ محیط زیست است و بررسی ها نشان می دهد که برای حفظ محیط زیست نیازمند مداخله های هدفمند هستیم.

کد خبر 3980517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha