۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱

دعوت جهاددانشگاهی به شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری  

دعوت جهاددانشگاهی به شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری  

جهاددانشگاهی با صدور بیانیه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ملت بزرگ ایران برای حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، جهاددانشگاهی بیانیه ای برای حضور مردم در انتخابات صادر کرد.

بخشی از متن بیانیه به شرح زیر است:

«یک بار دیگر آزمونی بزرگ در پیش روی ملت ایران است؛ میدانی مهم که حضور حداکثری مردم در آن، می تواند حماسه ای پربرکت را رقم زده، پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و دشمنان را مأیوس کند. امروز، قدردانی از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و مراقبت از عزت و آبروی ملی در مشارکت بالای مردم ایران اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تجلی می یابد

این، سر انگشتان ملت ایران است که بار دیگر گره گشایی کرده و ۲۹ اردیبهشت ۹۶ را در منظومه انقلاب اسلامی چونان ستاره ای روشن به یادگار خواهد گذارد.

جهادگران جهاد دانشگاهی همگام و همراه با آحاد مردم، ضمن یادآوری درسهای مکتب امام خمینی (ره) و با تأسی به خلف شایسته ایشان، حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، روز بیست و نهم اردیبهشت ماه امسال را روز امتحان الهی دانسته و با بصیرت و هوشیاری در مسیر تحقق حماسه سیاسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یعنی حضور حداکثری همه اقشار ملت در انتخابات گام برخواهند داشت.» 

کد خبر 3981004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha