۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۱

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

روز شنبه هیچ مدرسه ای در سیستان و بلوچستان تعطیل نیست

روز شنبه هیچ مدرسه ای در سیستان و بلوچستان تعطیل نیست

زاهدان - مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تلاش شده در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده امتحانی برای دانش‌آموزان استان در نظر گرفته نشود، اما هیچ مدرسه ای تعطیل نیست.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه و با توجه به ایام امتحانات دانش آموزان سعی شده در روزهای شنبه و یکشنبه برای دانش آموزان امتحانی در نظر گرفته نشود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مدرسه ای در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت در سیستان و بلوچستان تعطیل نیست، افزود: البته برای فرهنگیانی که در شعبه اخذ رأی حضور دارند در روز شنبه استراحت در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین در مدارسی که شعب اخذ رای در آن ها استقرار دارند نیز عوامل اجرایی مدارس، پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه سعی شده تا حتی المقدور از برنامه ریزی و برگزاری امتحانات داخلی در روز شنبه اجتناب شود، خاطر نشان کرد: در صورتی که برای روز شنبه برنامه ریزی و اعلام قبلی صورت گرفته است، این امتحانات با قوت خود برقرار است.

وی ضمن دعوت از جامعه بزرگ فرهنگیان برای حضور پر شور در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: امتحانات هماهنگ کشوری در روز یک شنبه نیز به روال معمول خود برگزار می شود .

کد خبر 3981921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha