۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۴۹

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حضور مردم فوق تصور است/ملت به‌نظام و رهبری اعتقاد دارند

حضور مردم فوق تصور است/ملت به‌نظام و رهبری اعتقاد دارند

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فوق تصور است، گفت: این حضور نشان‌دهنده آن است که مردم به‌نظام و رهبری اعتقاددارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در بازدید از شعبه اخذ رای مدرسه آفرینش خرم آباد با اشاره به اینکه این روزی که جشن ملی به شمار می آید، روز تعیین سرنوشت را خدمت شما و هم استانی ها تبریک می گویم، اظهار داشت: از این حضوری که فوق تصور همه است تشکر دارم.

وی با بیان اینکه امروز در اولین ساعات رای گیری مردم به شکلی حضور یافتند که دشمنان به حیرت وا داشته شدند، حضوری که تصور آن نمی رفت، که این چنین مردم آگاهانه پای صندوق رای حاضر شوند، تصریح کرد: انتخابات و نقش مردم و رای مردم در نظام جمهوری اسلامی ارزش و جلایگاه ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: رای مردم تعیین نظام جمهوری اسلامی ایران است، پشتوانه ای برای حضور مسئولان است که بهتر خدمت کنند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه این حضور حماسه مردم چند پیام داخلی و خارجی دارد، اظهار داشت: اولا این حضور نشان دهنده نشاط و زنده بودن و پویایی مردم است، نشان دهنده این است که مردم به نظام و انقلاب و رهبری اعتماد و اعتقاد دارند.

وی با تاکید بر اینکه این پیام همبستگی و حضور و حماسه سازی در جهت پشتیبانی از نظام و انقلاب و رهبری است، یادآور شد: حضور مردم پیامی به دشمنان ما دارد و آن این است که این مردم با حضور خود می خواهند به کسانی که دندان طمع تیز کرده اند بگویند دیگر قطع امید کنید و مایوس شوید، انتظار اینکه دیگر بتوانید در این مملکت سلطه ای داشته باشید را نخواهید داشت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد: امروز روز یاس دشمنان است، مردم نیز باید هرچه باشکوه تر حاضر شوند و حماسه را به رخ دنیا بکشند و در انتخابات هم دقت کنند که فرد اصلح انتخاب شود.

کد خبر 3982358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha