۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۷

امام جمعه شاهرود:

برنده اصلی انتخابات مردم هستند/ وحدت جامعه ملاک عمل باشد

برنده اصلی انتخابات مردم هستند/ وحدت جامعه ملاک عمل باشد

شاهرود - امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری هر چه باشد برنده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: وحدت و همدلی در جامعه باید ملاک همه مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مسجد و حسینه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با بیان اینکه بعد از انتخابات رقابت ها باید تبدیل به رفاقت شود و باید با همدلی وحدت برای حل مشکلات کشور قدم برداشت، ابراز داشت: مهم تر از رقابت ها، وحدت و همبستگی مردم است چرا که می تواند ما را در برابر همه سنگ اندازی ها و مزاحمت های دشمنان واکسینه کند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق را رعایت کنند و افرادی که رای آوردند و آنها که رای نیاوردند باید مطیع امر قانون باشند و بعد از انتخابات باید رقابت ها به ایجاد مهر و محبت در دل افراد بیافزاید و  همگام با یکدیگر با اقتدار و قدرت در حفظ آرمان های اسلام تلاش کرد.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی مردم باید وظیفه هر دولت و در اولویت قرار گیرد، ابراز داشت: رئیس جمهور و هیئت وزرا در دولت دوازدهم باید به دنبال حل دغدغه های اصلی مردم همچون اشتغال، مسکن و رسیدگی به محرومان جامعه باشند و رئیس جمهور منتخب نیز برای همه ملت ایران و خدمتگذار و خادم مردم خواهد بود لذا باید صحنه بعد از انتخابات به عرصه دوستی و محبت ها تبدیل شود.

امینی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم تصریح کرد: هر انتخاباتی که در ایران برگزار می شود صحنه درخشش و حماسه عظیم مردمی محسوب و موجب افزایش اقتدار ملی می شود و باید گفت ایران تنها کشوری است که مردم سالاری دینی را به عنوان یک رکن پذیرفته است و انتخاباتی نظیر ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد که مردم صاحب اصلی آن باشند.

وی همچنین اشاره ای نیز به سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر داشت و گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این بهترین الگو در همه عرصه ها محسوب می شود که حضور مردم باعث شد مردم یکدل و یکصدا وارد صحنه شده و بر خلاف انتظار تحلیل گران سیاسی به پیروزی عظیم دست یابند که باید گفت پیروزی تنها با حضور مردم و یاری خدا امکان پذیر می شود.

کد خبر 3982818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha