۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰

نماینده ولی فقیه در لرستان:

رأی مردم قدرت آفرین است/ همه به نتیجه قانونی انتخابات تمکین کنند

رأی مردم قدرت آفرین است/ همه به نتیجه قانونی انتخابات تمکین کنند

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: رای مردم قدرت آفرین است و همه باید به نتیجه قانونی انتخابات تمکین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: در روایات از تقوا تشبیه به باران شده است و تقوا مانند باران رحمت الهی بوده و هر کسی آن را دارا باشد سیراب می شود.

وی گفت: در حدیثی از حضرت علی(ع) نقل شده است که مسئول بی عدالت مانند ابر بی باران، عالم بدون عمل مانند درخت بی ثمر، ثروتمند بی سخاوت مانند زمین بدون گیاه و جوان بدون توبه مانند چشمه خشک و بی آب است.

اقتصاد مقاومتی تحریم ها را بی اثر می کند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران از سوی آمریکا در سال ۵۹ عنوان کرد: بیش از ۳۷ سال بوده که ایران در محاصره اقتصادی و تحریم اقتصادی آمریکا است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آمریکا شخصیت های حقیقی، حقوقی، شرکت ها و موسساتی که فعالیت های اقتصادی انجام می دهد را محاصره اقتصادی کرده است ادامه داد: آمریکا بدطینت و شیطان صفت است و ایران را در تحریم اقتصادی قرار داده است و این در حالیست که ایران اسلامی با داشتن نعمت های فراوان مسیر پیشرفت خود را ادامه می دهد.

وی با تاکید بر اینکه این امر به برکت اعتماد به نفس، فرهنگ ما می توانیم، تکیه بر ظرفیت های درونی و توانمندی های داخلی و همچنین هوشیاری رهبری و تبعیت از ایشان است گفت: یکی از موضوعاتی که تحریم های اقتصادی دشمن را بی اثر می کند اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی تحریم های دشمنان را ناکارآمد می کند و اثرش را از بین می برد تصریح کرد: به طور حتم تکیه بر توانایی ها، اقتصاد و منابع خودمان تحریم ها را بی اثر می کند.

امدادهای غیبی خرمشهر را آزاد کرد

آیت الله میرعمای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس بیان داشت: این روز به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است و آزادی خرمشهر یکی از معجزات الهی بود و با امدادهای الهی خرمشهر آزاد شد.

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر معجزه الهی، حماسه مقاومت، ایثار و ایمان بود گفت: فتح خرمشهر پیروزی ایمان بر کفر و یک رویداد تاریخی پرافتخار برای ملت ایران است و این رویداد مایه افتخار برای ملت، رزمندگان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و مایه سربلندی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه اگر امدادهای غیبی نبود یقینا خرمشهر با وجود تسلیحات نظامی بعثی ها، هجمه های سنگین و ... فتح نمی شد ادامه داد: کمک های خدا بوده که انقلاب به این جایگاه رسیده است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه روحیه مقاومت، ایمان و استقامت باعث شد که خداوند لطفش را شامل حال ما کرد و در جنگ پیروز شدیم و انقلاب این قدر عظمت و بزرگی پیدا کرده است افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور امن و قدرتمند در منطقه و دنیا مطرح است و این امر مایه افتخار است.

رای مردم قدرت آفرین است

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه یکی از نعمت های بزرگ الهی برای ایران انتخابات است به طوری که به صورت میانگین سالانه ما یک انتخابات را در کشور برگزار می کنیم ادامه داد: امروز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال برگزار است و این حضور مردم به واقع فوق تصور است چرا که در اولین ساعات رای گیری مردم در صحنه حاضر شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با طرح این سوال که کجای دنیا سراغ دارید که شخصی سه تا چهار ساعت در گرما و زیر آفتاب سوزان باایستد و رای خود را به صندوق بی اندازد گفت: این امر نشانه وفاداری مردم، اعتماد به نظام و اعتقاد به ولایت و رهبری است.

آیت الله میرعمادی در ایران انتخابات و رای مردم ارزش، جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد گفت: رای مردم قدرت آفرین و امید بخش است و اقتدار و عزت ایران ریشه در رای، پشتوانه و حمایت مردم دارد.

وی با تاکید بر اینکه رای مردم توطئه ها را خنثی و موجب برقراری امنیت در کشور شده است بیان داشت: مردم امنیت را ایجاد می کنند و مردم منبع قدرت، عزت و افتخار هستند.

همه به نتیجه قانونی انتخابات تمکین کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه آنچه که در انتخابات مهم است مسئله حضور حداکثری مردم است و باید همه مردم در انتخابات شرکت کنند و پای صندوق های رای حاضر شوند افزود: مردم باید در این جشن بزرگ و حماسه مردمی حاضر شوند چرا که نظام متعلق به مردم است و همه باید در انتخابات حاضر شوند و سستی نکنند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه یک رای سرنوشت ساز است و هر رای شما می تواند در قدرت کشور، امنیت کشور و بالا بردن جایگاه ایران موثر باشد تصریح کرد: همچنین آنچه که در انتخابات مطلوب است، انضباط اجتماعی آن بوده چرا که مردم ما از بینش عمیق دینی برخوردار هستند و در تبلیغات انتخاباتی خود انضباط اجتماعی را حفظ کردند.

وی با تاکید بر اینکه هم افراد آمدند تا برای نامزدهای خود تبلیغ کنند و این کار ارزشمندی است که در فضای امن و آرامش این اقدام صورت گرفت ادامه داد: خوشبختانه در جریان رای گیری نیز فضای آرام در تمام کشور حاکم است و مردم با آرامش کامل، انضباط کامل پای صندوق های رای حاضر می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پس از انتخابات و اعلام نتایج انتخابات نیز باز هم مردم انضباط اجتماعی را نشان دهند و رقابت ها تبدیل به رفاقت شود بیان داشت: همه دست در دست هم دهند تا مشکلات کشور حل شود و به نتیجه قانونی انتخابات همه تمکین کنند.

فتنه سال ۸۸ خسارت هایی متوجه کشور شد

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه طبیعی است که از میان نامزدهای انتخابات یک نفر حائز اکثریت آرا می شود و رئیس جمهور مملکت است گفت: این فرد رئیس جمهور همه مردم است و همه باید به قانون تمکین کنند و یقینا اگر انضباط اجتماعی حفظ شود انتخابات مایه قدرت و عظمت می شود.

وی با تاکید بر اینکه در فتنه سال ۸۸ خسارت هایی متوجه کشور شد گفت: آنچه بعد از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج قانونی مهم است این بوده که انضباط اجتماعی، آرامش و امنیت جامعه حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه در انتخابات بازنده و شکست نداریم و دشمن شکست می خورد افزود: کسانی که از شخص طرفداری کرده اند برای خدا طرفداری کرده اند و شکست معنا ندارد و مردم برای خدا رای داده اند و اجر آن را خدا می دهد.

آیت الله میرعمادی تاکید کرد: آنچه که مهم است آرامش و حفظ آبروی نظام است.

کد خبر 3982890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha