۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۴۸

استاندار یزد:

حضور مردم در انتخابات تحسین برانگیز است/حفظ سعه‌صدر بعد از نتایج

حضور مردم در انتخابات تحسین برانگیز است/حفظ سعه‌صدر بعد از نتایج

یزد ـ استاندار یزد، حضور مردم این استان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را تحسین برانگیز دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان یزد ضمن قدردانی از خبرنگاران استان یزد اظهار داشت: خبرنگاران هم قبل از انتخابات و هم در حین برگزاری انتخابات تلاش کردند که تلاش های آنها منجر به حضور حماسی مردم در انتخابات شد که این اقدام ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه امروز از روند برگزاری انتخابات در مسجد حظیره یزد، برخی شعب شهرستان های بهاباد، بافق، تفت و مهریز افزود: در همه شهرستانها میزان استقبال مردم خوب بود و موج دوم شرکت مردم در عصر آغاز شده است.

میرمحمدی با اشاره به اینکه در شهرستان تفت نیز میزان مشارکت مردم بسیار خوب بود، افزود: مردم این شهرستان خواستار تمدید زمان رای گیری شدند.

وی عنوان کرد: از همه مردم می خواهم برای اینکه وقت از دست نرود خود را به صندوق ها برسانند تا در صفوف معطل نشوند و در صورت پایان مهلت تعیین شده از حق ارزشمند خود محروم نشوند و از رای دادن باز نمانند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در مجموع ارزیابی من در مورد حضور مردم در انتخابات مطلوب است و امیدواریم مشارکت پیش بینی شده محقق شود.

وی در پاسخ به سئوال مهر در مورد توصیه به مردم بعد از اعلام نتایج آرا اظهار داشت: مردم انتخاب می کنند و انشالله انتخاب شایسته ای خواهند داشت و از مردم می خواهم که سعه صدر و متانت خود را بعد از اعلام آرا حفظ کنند و صمیمت و مهربانی خود داشته باشند.

میرمحمدی ادامه داد: فرق  نمی کند چه کسی انتخاب شود به هر حال انتخاب عامه مردم مهم است و طبیعی است وقتی که مردم خود را قبول داریم، نظرات آنها را نیز قبول داریم.

وی عنوان کرد: سیستم انتخابات ما یک سیستم باز و شفاف است و معتمدان مردم نیز در پای صندوق ها حضور دارند و همه سرمایه ما اعتماد مردم است و سعی می کنیم این اعتماد را حفظ کنیم از مردم هم می خواهیم احساس کنند که در سرنوشت خود دخیل بوده اند.

کد خبر 3983171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha