۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۶

مدیرکل دفتر توسعه فناوری دانشگاه خبرداد:

اعطای ۲نشان ویژه امام خمینی(ره) در جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد

اعطای ۲نشان ویژه امام خمینی(ره) در جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد گفت: در جشنواره فرهیختگان این دانشگاه دو نشان ویژه امام خمینی(ره) اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، داوود ثمری با اشاره به حضور صنعتگران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد، گفت: این حضور زمینه توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت را فراهم می کند.

وی افزود: جشنواره فرهیختگان یکی از رویدادهای مهم و بزرگ پژوهشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی است که پنجمین دوره آن همراه با سی و پنجمین سالروز تاسیس این دانشگاه در روز ۲ خردادماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد تاکید کرد: این دوره از جشنواره در زمینه های کتاب برتر، مقاله برتر، مجله برتر، واحد فناور برتر، طرح های پژوهشی برون دانشگاهی برتر، محصول تجاری شده برتر، پژوهشگران برتر، واحد دانشگاهی برتر و آموزشکده و مدرسه سما برتر برگزار می شود.

ثمری عنوان کرد: از مقام آوران مسابقات جهانی روبوکاپ دو واحد ایلچی و قزوین در پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان دانشگاه تقدیر می شوند.

وی اظهار داشت: در این دوره از جشنواره ۸۳ نفر متشکل از اعضای هیات علمی، دانشجویان و در بخش آزمایشگاهی کارمندان بعنوان برگزیده انتخاب شده اند.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد تاکید کرد: در این مسابقات تنها دو نشان ویژه امام خمینی(ره) اهدا می شود و در این دوره نیز همانند سال گذشته فردی حائز دریافت نشان طلا امام خمینی(ره) نشده و تنها دو نشان نقره و برنز اهدا خواهد شد.

کد خبر 3984015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha