۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۲۴

آخرین نتایج شمارش آرا در استان کرمانشاه؛

منتخبین شورای شهر در شهرستان‌های دالاهو و هرسین معرفی شدند

منتخبین شورای شهر در شهرستان‌های دالاهو و هرسین معرفی شدند

کرمانشاه- طی آخرین آمار به دست آمده از شمارش نهایی آرا منتخبین شورای شهر در شهرستان های دالاهو و هرسین معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آمار نهایی شمارش آرا از معرفی منتخبین اعضای شوراهای اسلامیی شهرهای دالاهو و هرسین خبر می‌دهد.

فرماندار دالاهو در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایان شمارش آرا و معرفی اعضای شورای شهر این شهرستان خبر داد و گفت: طی آمار به دست آمده جلال صفوی، ابراهیم سلیمی، سید سجاد یادگاری، یوسف رحمتی و سید صالح میرعبدالی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کرند غرب معرفی شدند.

مراد علی تاتار افزود: هم‌چنین یوسف جانی، کیانوش بابا مرادی و پیمان رستمی به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب و معرفی شدند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۳ شهر شهرستان دالهو برگزار شد از معرفی سیامک پیری، نوراله قنبری، خلیل خدایاری، کورش ضیایی و رضا محمدی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گهواره و کیوان صبوری، حسین رحیمی و نوذر کرمی به عنوان اعضای علی البدل این شورا خبر داد.

فرماندار دالاهو هم چنین از معرفی فرشید رمضانی، حیدر ابراهیمی، شیر زمان رسا، بهمن صادقی و عبدالعزیز کریمی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر ریجاب  خبر داد و گفت: مراد امیری، فواد کرم پور و یاسر کرمی نیز به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

وی در پایان از حضور و مشارکت بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم این شهرستان در انتخابات این دوره خبر داد.

معرفی اعضای شورای شهر هرسین

فرماندار شهرستان هرسین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایان شمارش آرا در این شهرستان خبر داد و گفت: یوسف عسگرپور با ۶ هزار و ۶۲۳ رای، مصطفی اله مرادی با ۵ هزار و ۶۷۴ رای، علی کرمی با ۵ هزار و ۴۴۲ رای، مسلم صفری با ۵ هزار و ۳۹۱ رای و ورعلی میرزایی با ۵ هزار و ۳۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر هرسین انتخاب شدند.

امیر شاه آبادی  هم چنین از معرفی همت احمدی با ۴ هزار و ۷۳۴ رای، محمدایوب میرزایی با ۴ هزار و ۶۴۹ رای و عظیم رضایی با ۴ هزار و ۴۶۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر هرسین خبر داد.

وی مشارکت مردم هرسین در این دوره از انتخابات را ۸۲ درصد اعلام کرد.

کد خبر 3984052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha