۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۲

آخرین نتایج شمارش آراء در استان کرمانشاه؛

منتخبان شوراهای اسلامی شهرستان‌های سنقر و سرپل‌ذهاب معرفی شدند

منتخبان شوراهای اسلامی شهرستان‌های سنقر و سرپل‌ذهاب معرفی شدند

کرمانشاه- منتخبان نهایی شوراهای اسلامی شهرستان‌های سنقر و سرپل‌ذهاب معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین نتایج به دست آمده از شمارش آرا انتخاب شوراها از نهایی شدن اعضای شوراهای اسلامی شهرستان سنقر و سرپل‌ذهاب خبر می‌دهد.

فرماندار شهرستان سنقر در گفتگو با خبرنگار مهر از معرفی اعضای شورای اسلامی شهرستان سنقر خبر داد و گفت: علی بنی عامریان با ۷ هزار و ۱۸۰ رای، حجت اله بیگلری با ۵ هزار و ۳۶۵ رای، اله رضا اعظمی با ۴ هزار و ۱۴۲ رای، رضا سنجری با ۳ هزار و ۹۶۰ رای و سید مهدی طالقانی با ۳ هزار و ۲۴۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سنقر معرفی شدند.

یاور محمدی افزود: هم‌چنین  هادی فرهنگیان با ۲ هزار و ۸۵۴ رای، علیرضا حشمتیان با ۲ هزار و ۶۳۶ رای و یحیی سالاری با ۲ هزار و ۵۹۸ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب و معرفی شدند.

وی تعداد کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان سنقر را ۵۲ نفر اعلام کرد.

فرماندار شهرستان سنقر، هم چنین از معرفی اعضای شورای شهر سطر این شهرستان خبر داد و گفت: یزدان یاوری با ۳۲۷ رای، امیر قدوسی با ۳۲۴ رای، مهرداد بابایی راد با ۳۰۸ رای، رضا علی پناهی با ۲۶۵ رای و خانم فروزان قیاسی با ۲۵۱ رای به عنوان اعضاء اصلی این شهر معرفی شدند.

 وی افزود: خانم بهاره صادقی با ۲۴۷ رای و آقایان محمدابراهیم حشمتی با ۲۴۵ رای و علیرضا صادقی با ۲۴۲ رای نیز به عنوان عضو علی البدل شورای شهر سط انتخاب و معرفی شدند.

منتخبان شورای شهر سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، از معرفی اعضای شورای شهر سرپل ذهاب خبر داد و گفت: نظام الدین کشتمند با پنج هزار و ۳۳۶ رای، جلال مولایی با پنج هزار و ۱۸۱ رای، سید مجتبی جاسمی با ۵ هزار و۱۲۱ رای، حشمت الله صفری با ۴هزار و ۸۲۰ رای و مسعود مروتی میرحصاری با ۴ هزار و ۲۴۵ به عنوان اعضای اصلی شورای شهرسرپل‌ذهاب معرفی شدند.

اکبر سنجابی افزود: منوچهر کمری با ۴ هزار و ۲۲۳ رای و علی مرادیان نیز با ۳ هزار و ۶۳۹ رای نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

کد خبر 3984100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha