۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۱۱

باپایان شمارش آراء؛

نتایج انتخابات ۹۶ در شهرستان قروه مشخص شد/۷ کرسی با ۸۸ نفر

نتایج انتخابات ۹۶ در شهرستان قروه مشخص شد/۷ کرسی با ۸۸ نفر

قروه- نتایج انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قروه با مشارکت ۹۰ درصدی مردم و رأی گیری در ۱۲۳ شعبه اخذ رأی اعلام و مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه حماسه مشارکت سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در قروه با مشارکت ۹۰ درصدی مردم برگزار شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان قروه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از مجموع آرای اخذ شده تعداد ۴۴ هزار و ۷۷۲ رأی به نام «حسن روحانی» و تعداد ۳۲ هزار و ۸۳۵ رأی به نام «سید ابراهیم رئیسی»، تعداد هزار و ۵۲ رأی به نام «سید مصطفی آقا میرسلیم» و تعداد ۴۸۷ رأی به نام «سید مصطفی هاشمی طبا» بوده است.

پرویز کولانی ۹. ۵۹ درصد از آرا را مختص به «حسن روحانی» و ۸. ۳۹ درصد را مختص به «سید ابراهیم رئیسی» عنوان کرد.

۸۸ نفر برای ۷ کرسی

وی در ادامه به انتخابات شورای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر قروه که با ثبت نام  ۹۷ نفر و در نهایت رقابت بین ۸۸ نفر برای ۷ کرسی در شورای شهر قروه مهیا شد، ۷ کاندیدا حایز اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی و ۲ کاندیدا به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

کولانی با بیان اینکه ۵ نفر از نامزدهای انتخابی عضو اصلی آقایان و ۲ نفر بانوان می باشند و از انتخاب مجدد دو نفر از اعضای شورای قبل در قروه خبر داد.

وی اسامی کاندیداهای منتخب به عنوان اعضای اصلی را به ترتیب شامل «غلامرضا خسروی» با ۷ هزار و ۹۵۷ رأی، «مهدی ملکی» با ۶ هزار و ۳۵۰ رأی، «ابراهیم خسروی» با ۶ هزار و ۱۵۱ رأی، «حسین احمدی» با ۵ هزار و ۶۶۳ رأی، «محمد هادی مرادیانی» با ۴ هزار و ۷۶۲ رأی، «حوریا کلوندی» با ۴ هزار و ۲۵۳ رأی و «پرستو شکری» با ۴ هزار و ۱۸۹ رأی دانست.

کولانی همچنین به اعضای علی البدل اشاره کرد و افزود: اعضای علی البدل این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر قروه شامل «یحیی رستمی» با کسب آرای ۴ هزار و ۱۳۳، «جمیل میهمی» با ۴ هزار و ۸۳ رأی می باشند.   

کد خبر 3984254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha