۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱

با پیروزی برابر تیم نفت امیدیه؛

تیم آتلیه طهران قم به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد

تیم آتلیه طهران قم به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد

قم - سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران قم از صعود این تیم به لیگ برتر فوتسال ایران با پیروزی خارج از خانه برابر نفت امیدیه خبر داد.

علی مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز یکشنبه به پایان رسید و تیم آتلیه طهران قم موفق شد جواز حضور در لیگ برتر کشور را به دست بیاورد.

وی افزود: تیم فوتسال آتلیه طهران قم یکشنبه شب در امیدیه میهمان تیم نفت این شهر بود و در بازی همزمان تیم‌های سن ایچ ساوه و مقاومت قرچک در ساوه برابر هم قرار گرفته بودند که نتایج این ۲ بازی بر سرنوشت ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر اثر مستقیم داشت.

سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: تیم آتلیه طهران قم در حالی که برای صعود به لیگ برتر برای کسب برد به میدان رفته بود در نیمه نخست یک بر صفر بازنده به رختکن رفت و در نیمه دوم، دومین گل را نیز دریافت کرد تا در یک قدمی حذف و ناکامی قرار بگیرد.

مسعودی بیان داشت: در بازی همزمان در ساوه، تیم‌های سن ایچ ساوه و مقاومت قرچک به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند و بدین ترتیب آتلیه طهران قم باید در امیدیه حداقل به یک تساوی دست پیدا می‌کرد که با گل مسعود هدایت، نماینده قم به این هدف نزدیک شد.

وی عنوان کرد: با گلی که سعید قلندری به ثمر رساند تیم آتلیه طهران قم بازی باخته را به تساوی کشاند و در آستانه صعود به لیگ برتر فوتسال قرار گرفت و سرانجام در ثانیه‌های پایانی، گل پیروزی بخش نماینده استان قم توسط محسن بخشی وارد دروازه حریف شد تا تیم آتلیه طهران قم بازی ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ به سود خود پایان دهد.

سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: با توجه به این نتیجه و نتیجه دیدار برگزار شده در ساوه، تیم مقاومت قرچک با ۱۱ امتیاز قهرمان لیگ دسته اول فوتسال کشور شد و آتلیه طهران قم با ۱۰ امتیاز نایب قهرمان شد و این ۲ تیم راهی لیگ برتر فوتسال ایران شدند و سن ایچ ساوه و نفت امیدیه در دسته اول باقی ماندند.

کد خبر 3985433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha