۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱

با نام گرامیداشت شهدای آتش نشان؛

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی قم برگزار می‌شود

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی قم برگزار می‌شود

قم - مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان قم با نام گرامیداشت شهدای آتش نشان پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال ساحلی مردان استان قم گرامیداشت شهدای آتش نشان از روز ۴ خردادماه با حضور هشت تیم در زمین ساحلی ایستگاه آتش نشانی جمکران برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها که به صورت تک دسته به انجام می‌رسد با احترام به شهدای واقعه پلاسکو و با نام گرامیداشت شهدای آتش نشان از روز چهارم خردادماه با حضور هشت تیم در زمین ساحلی ایستگاه آتش نشانی جمکران شروع به کار خواهد کرد.

این پیکارها در ۲ گروه ۴ تیمی پیگیری خواهد شد و تیم‌های حاضر در مسابقات ساحلی استان که در ۲ روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری یعنی چهارم و پنجم در دو نوبت صبح و عصر با یکدیگر روبرو خواهند شد.

در گروه اول این مسابقات تیم‌های  آقامحمدی، فدک، آتش نشانی و آکادمی وحدت و درگروه «ب» کریمه، الماس ارشه، شهرداری و خانه تاریخی یزدان پناه حضور دارند و به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و این در شرایطی است که رشته‌های ورزشی دارای زیر شاخه ساحلی نظیر، والیبال، هندبال، فوتبال، کشتی و کبدی در سال‌های اخیر در قم به دلیل کمبود زمین ساحلی استاندارد با فعالیتی حداقل همراه بوده‌اند.

هیئت والیبال استان قم متولی برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قم گرامیداشت شهدای آتش نشان است و این در حالی است که والیبال قم امسال یک تیم در لیگ والیبال مردان کشور و ۲ تیم در لیگ والیبال زنان کشور در سطح دسته اول دارد.

کد خبر 3985609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha