۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۶

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان:

وضعیت اشتغال در زنجان رو به رشد است/نرخ تک رقمی بیکاری حفظ شود

 وضعیت اشتغال در زنجان رو به رشد است/نرخ تک رقمی بیکاری حفظ شود

زنجان-مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت اشتغال در استان زنجان رو به رشد است،گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری در استان تک رقمی شده و باید این وضعیت حفظ شود.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وضعیت اشتغال در استان زنجان رو به رشد است، افزود: در حال حاضر نرخ بیکاری در استان تک رقمی شده و باید این مهم حفظ شود. 

وی از کاهش بیکاری در سالجاری در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در سالجاری دولت برتوسعه اشتغال و تولید تاکید دارد. 

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۶ هزار شغل در استان زنجان پیش بینی شده است و با این کار نرخ بیکاری بیش از ۱۷ درصد کاهش خواهد یافت. 

یوسفی تاکید کرد: استان زنجان بیش از یک میلیون و ۵۷ هزار و ۶۱ نفر جمعیت دارد و تعداد شاغلین هم ۶۲۶ هزر و ۴۱۹ نفر است و تعداد جمعیت بیکار استان زنجان ۳۵ هزار و ۱۶۴ نفر است. 

وی افزود: نرخ بیکاری در استان زنجان در سال ۹.۷ درصد بودکه نسبت به سال ۹۴ نرخ بیکاری یک دهم درصد کاهش یافته است. 

وی گفت: ۶۰ هزار فارغ التحصیل دانشگاهی وارد بازار کار می شود و باید نرخ تک رقمی بیکاری حفظ شود. و برای توسعه اشتغال باید با برنامه و مدیریت وارد کار شد. 

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان از نظر اشتغال جزو استانی‌هایی است که نرخ بیکاری آن تک رقمی است و  نرخ تک‌ رقمی بودن بیکاری دلیل بر آن نمی‌شود که برنامه‌های خود را متوقف کنیم ولی باید این جایگاه تقویت شود.

کد خبر 3985784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha