۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۴۴

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای خوزستان خبر داد: 

رسیدگی به شکایات انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان  در اسرع وقت 

رسیدگی به شکایات انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان  در اسرع وقت 

آبادان_رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای خوزستان گفت: در اسرع وقت به تمامی شکایات انتخاباتی شورای اسلامی شهر آبادان رسیدگی می کنیم. 

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وصول شکایت تعدادی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر آبادان درباره وجود برخی تخلفات در زمان رای گیری و به خصوص در هنگام شمارش آراء افزود: تا آخر در جهت احقاق حقوق مردم در انتخابات شوراها پیگیریهای لازم را به انجام می رسانیم. 

وی اظهار کرد: از هیئت های نظارت و اجرایی آبادان خواسته ایم تا در زمان قانونی به طور سریع موارد را پیگیری، بررسی و نتایج را اعلام کنند. 

مختار تصریح کرد: به رغم تمامی تلاشهای انجام شده برای برگزاری دقیق انتخابات اما باز هم برخی مسائل دیگر را نمی توان نادیده گرفت. 

وی ضمن تاکید بر اثربخشی شورا در آینده شهر آبادان یادآور شد: با جدیت کامل برای جلب رضایت حداکثری مردم و روشن شدن تمامی جوانب موضوع، پیگیر رسیدگی به شکایات در موعد قانونی رسیدگی به شکایات هستیم. 

به گفته مختار،پیگیری ها با همکاری مجریان ادامه دارد. 

رئیس هیئت نظارت استان خوزستان ضمن تاکید بر جدیت و دقت نظر در خصوص نظارت بر انتخابات در سطح استان خوزستان گفت: با توجه به برخورد متین کاندیداها و هوادارانشان به طور قطع این موضوع به بهترین شکل ممکن پیگیری و تمامی موارد با نظارت در چارچوب قانون مورد توجه قرار می گیرد. 

مختار افزود: کاندیداها و مردم آبادان اطمینان داشته باشند که اجازه هیچگونه کم کاری و یا اهمال کاری را در مورد بررسی مسائل مرتبط با انتخابات و به خصوص رسیدگی به شکایات کاندیداهای شورای اسلامی شهر را نمی دهم. 

وی اظهار کرد: به عنوان رئیس هیئت نظارت استان خوزستان اشراف کاملی به تمامی مسائل دارم  و بر رسیدگی به موضوع شکایات در اسرع وقت تاکید و اصرار دارم. 

مختار تصریح کرد: به طور قطع در مسیر بررسی مجدد مسائل، موردی برای ما روشن شود بدون شک در چهارچوب قانون اقدام و تمامی اقدامات لازم حتی باز شماری مجدد آرا را به انجام می رسانیم.

کد خبر 3986940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha