۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۵

فرماندار بناب خبر داد:

حماسه ۲۹ اردیبهشت مایه تحکیم عزت انقلاب می شود

حماسه ۲۹ اردیبهشت مایه تحکیم عزت انقلاب می شود

بناب - فرماندار بناب گفت: حماسه ۲۹ اردیبهشت مایه تحکیم عزت انقلاب اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله فرج اللهی عصر امروز سه شنبه در گفتگویی با خبرنگاران با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات فوق العاده ارزشمند، چشمگیر و نمایشی از وحدت و یکپاچگی آن ها برای تحکیم عزت و اقتدار ایران اسلامی بود؛ اظهارکرد: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس و دوستان را خوشحال کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه مردم با انتخاب آقای روحانی سیاست های این دولت را تأیید کردند؛ افزود: مسئولان در طی چند سال اخیر نمره قبولی از مردم گرفتند و در واقع مردم به عملکرد مسئولان در ۴ سال گذشته نمره قبولی دادند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر اینکه مردم با این حضور پرشور خود تکلیف مسئولان را برای خدمتگزاری سنگین تر کردند؛ تصریح کرد: از امروز وظیفه مسئولان در قبال مردم بیشتر شد و مسئولان باید تلاش خود را برای خدمت به مردم مضاعف کنند و مشخص شد که مردم نسبت به مسائل روز کشور آگاهی لازم را دارند و تمام مسائل را تشخیص می دهند.
فرج اللهی در ادامه خاطرنشان کرد: همه مدیران و مجموعه های کاری با تمام توان و روحیه وحدت و همدلی وارد عرصه کار و تلاش برای تحقق اهداف توسعه کشور شوند و دستیابی به اهداف شعار سال را مأموریت اصلی خود بدانند.
کد خبر 3987038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha