۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹

منتخب شورای شهر کرج مطرح کرد:

شورا خاستگاه همدلی و وحدت است/قدردانی از حماسه حضور

شورا خاستگاه همدلی و وحدت است/قدردانی از حماسه حضور

کرج - منتخب مردم کرج در پنجمین دوره شورای شهر کرج با قدردانی از حماسه حضور، گفت: شورا خاستگاه همدلی و وحدت است و به طور قطع این فضا منتج به توسعه و آبادانی شهر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرج اله ایلیات اظهار کرد: مردم شریف کرج روز جمعه همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق های رای رفنتد و منتخبان خود را با رای قاطع راهی پارلمان شهری کردند.

وی با قدردانی از تمام گروه ها و نخبگان شهری ادامه داد: بی شک ایجاد فضای پرنشاط برای خلق این حماسه مرهون دلسوزی گروه ها، احزاب و نخبگان شهری است.

این منتخب مردم در شورای شهر کرج در ادامه با اشاره به خاستگاه و ماهیت شورای شهر این پارلمان را محلی برای وحدت و همدلی جهت توسعه شهر دانست و افزود: به طور قطع منتخبان مردم در این پارلمان محلی به ایفای نقش سازنده در راستای اهداف توسع ای با وحدت و یکدلی خواهند پرداخت.

ایلیات در پاسخ به این پرسش مبنی بر کسب اکثریت آرا از سوی کاندیداهای لیست امید، بیان کرد: در مجموع منتخبان مردم فارغ از جریانات سیاسی متحد و یکپارچه برای توسعه همه جانبه شهر تلاش خواهندکرد.

نام بنده در هیچ لیست اصلاح طلبی نبوده است

وی افزود: اینجانب به طور رسمی فقط مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه و حزب ایثارگران قانون اساسی قرار گرفته و در هیچ لیست مرتبط با اصلاح طلبان حضور نداشته و متاسفانه در روزهای نزدیک به انتخابات شاهد طرح نام بنده در یک لیست مدعی اصلاح طلبی بدون اجازه و هماهنگی بودیم که موجب ایجاد سوءتفاهم های فراوانی شد.

وی با بیان اینکه بنده ضمن احترام به تمام گروه ها، جریان ها و احزاب سیاسی که تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و با انتشار لیست ها و ایجاد ائتلاف های مختلف سعی در افزایش مشارکت در انتخابات داشتند صراحتا اعلام می کنم که کاندیدای حزب اعتدال و توسعه و ایثارگران قانون اساسی در استان البرز بودم و با این عنوان نیز در انتخابات شرکت کردم.

ایلیات عنوان کرد: من در انتخابات به صورت مستقل وارد شدم اما اکنون خود را همراه با جریان کلی اصلاح طلبان شورا می دانم و معتقدم همه ما منتخبان مردم که با جلب اعتماد عمومی وارد این عرصه شده ایم باید همدل و همفکر برای رفاه شهروندان گام برداریم چرا که ماهیت شورا سیاسی نیست و محلی برای خدمت رسانی و ایجاد رفاه شهروندی است.

ایلیات گفت: با این حضور پرشور و رای معنادار مردم کرج باید از این پس به فکر اصلاح امور شهر باشیم و قطعا اینجانب نیز همراه با دیگر منتخبان مردم کرج در شورای شهر این اهداف را پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 3987445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم رهبر زارع IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
      0 0
      جناب ایلیات ما به شما رای دادیم شورا شدین شما هم به ما کار مناسب بدین ماهم شاغل بشیم و خرج تحصیلمون بدیم ممنون