۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵

استاندار چهارمحال و بختیاری:

ایجاد اشتغال در اولویت مسئولان چهارمحال و بختیاری است

ایجاد اشتغال در اولویت مسئولان چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد اشتغال در اولویت مسئولان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان همه دستگاه های مرتبط اعم از صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، بازرسی و... باید نظارت کافی داشته باشند.

وی گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله تخلفات بهداشتی، قیمت و... باید به طور جدی برخورد شود و همچنین تمامی اقلام مورد نیاز مردم باید به اندازه کافی با کیفیت مطلوب تامین  و در سطح استان توزیع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور پر شکوه مردم سبب افزایش اقتدار نظام و دولت شد، افزود: مردم این استان در انتخابات مشارکت ۷۷.۵ درصدی داشته که این خود نشان دهنده اراده قوی در حمایت از نطام است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: همه باید دست در دست هم در راستای تحقق اهداف دولت دوازدهم تلاش و گام های موثری برداریم و شاهد افزایش اشتغال تولید و رونق اقتصادی باشیم.

وی با بیان اینکه محیط زندگی مردم باید یک محیط شاداب و با نشاط معقول باشد، گفت: با حفظ ارزش های اسلامی و رعایت قانون و مقررات موسیقی و کنسرت ها برگزار شود و جوانان را منطقی تر بپذیریم و همچنین کمک به مستضعفین در کشور توسعه و گسترش پیدا کند.

کد خبر 3987882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha