۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱:۳۹

آیت الله علوی گرگانی:

حکام بحرین به سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد

حکام بحرین به سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد

قم- یکی از مراجع تقلید در پیامی ضمن محکوم کردن هجوم به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، گفت: آل خلیفه و حکام بحرین روزی به سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی «و لا یحیق المکر السیئ الا باهله»

خبر هجوم ناجوانمردانه و هتاکانه سربازان آل خلیفه به منزل روحانی برجسته و رهبر شیعیان بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم موجب ناراحتی قلوب اینجانب و همه آزادمردان و شیعیان گردید.

حکومت آل خلیفه که در برابر منطق و مخالفت مسالمت آمیز مردم عاجز مانده است و با پشت گرمی به قدرت‌های پوشالی غربی در صدد تحمیل خواسته‌های نابه حق خود می‌باشد، این بار با حمله به منزل این عالم بزرگوار و جسارت به جوانان حامی آن عالم محترم به خیال خود درصدد خاموش کردن صدای مردم بحرین هستند که یقینا به این خواسته خود نخواهند رسید.

اینجانب این هتاکی و جسارت را محکوم کرده و از حکومت آل خلیفه می‌خواهم که راه خود را تغییر داده و به قدرت‌های ظاهری دل خوش نکند و صدای به حق مردم بحرین را بشنود و مطمئن باشند که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس روزی آنها را رها کرده و آنها نیز به همان سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد و مکر الهی دامن آنها را فرا خواهد گرفت. پس چه بهتر که تا دیر نشده مسیر خود را تغییر داده و به ندای ملت بحرین گوش فرا دهند.

کد خبر 3988252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha