۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲

فرماندار بیرجند:

بنیاد توسعه ورزش در بیرجند ایجاد شود/بکارگیری مشاورجوان در ادارات

بنیاد توسعه ورزش در بیرجند ایجاد شود/بکارگیری مشاورجوان در ادارات

بیرجند- فرماندار بیرجند گفت: باید بنیاد توسعه ورزش در بیرجند ایجاد شود تا پاسخگوی مشکلات ورزشکاران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری صبح پنج شنبه در نشست صمیمی با جوانان منتخب بیرجند بیان کرد: مسئولان باید نگاه ویژه ای به جوانان و معلولان داشته باشند.

وی با بیان اینکه جوانان نخبه زیادی در زمینه ها سیاسی، فرهنگی و اقتصادی داریم، افزود: باید از استعداد این قشر  به خصوص جوانان معلول استفاده کنیم.

ناصری با تاکید بر اینکه باید جوانان را در تصمیم گیری ها دخیل کنیم، افزود: تنها راه عملی شدن این امر، بکارگیری مشاور جوان در ادارات است.

فرماندار بیرجند با اشاره به مشکلات پیش روی ورزشکاران بیان کرد: اداره ورزش و جوانان باید رفع این مشکلات را در برنامه های سال جاری خود بگنجاند.

وی خواستار تشکیل بنیاد توسعه ورزش در بیرجند شد و اظهار کرد: باید با ایجاد این نهاد، بتوانیم مشکلات حمایتی، قانونی و مالی ورزشکاران را رفع کنیم.

ناصری با تاکید بر اینکه سازمان ها باید با سمن ها همکاری کنند، افزود: جلسات هم اندیشی و بررسی مشکلات با نخبگان و سمن ها هر دو ماه یک بار تشکیل شده و در ان به ارائه گزارش عملکرد پرداخته می شود.

وی با اشاره به اشتغال جوانان بیان کرد: هر ساله برای هر شهرستان سهمیه ای برای اشتغال تعریف شده که باید توسط ادارات جذب شود.

فرماندار بیرجند ادامه داد: سال گذشته سهمیه اشتغال بیرجند به طور ۱۰۰ درصد جذب شد.

کد خبر 3988405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha