۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴

پس از نماز جمعه برگزار می‌شود؛

راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم استان بوشهر نسبت به جنایات آل خلیفه

راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم استان بوشهر نسبت به جنایات آل خلیفه

بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم استان بوشهر نسبت به جنایات آل خلیفه بعد از نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار می‌شود.

نصرالله شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن جنایات آل خلیفه در کشور بحرین اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در کنار مردم مظلوم جهان هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: مردم قهرمان و مظلوم بحرین سال‌ها است که شجاعانه در برابر جنایات آل خلیفه ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: رژیم مزدور آل خلیفه به پشتیبانی از مزدوران آل سعود که آن‌ها نیز از دست نشاندگان آمریکا هستند از هیچ جنایتی در حق مردم مظلوم بحرین و ایجاد تضییقات برای علمای بزرگ به خصوص حضرت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم فروگذار نمی‌کنند.

شفیعی ادامه داد: سردمداران رژیم آل خلیفه با مجروح کردن و با به شهادت رساندن مردم بحرین و تلاش برای سلب تابعیت عالم مجاهد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی مردم مسلمان بحرین می‌خواهند سایه شوم استعمار و استکبار را بر کشور بحرین بگسترانند.

وی اضافه کرد: اکنون جنایات رژیم آل سعود وارد مرحله خطرناکی شده و مزدوران آل خلیفه پس از سفر اخیر ترامپ به منطقه، قصد آن را دارند که از حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم سلب تابعیت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با محکومیت جنایات آل خلیفه و اعلام حمایت از مبارزات حق‌طلبانه مردم مسلمان بحرین، گفت: در همین راستا راهپیمایی اعتراض آمیز مردم استان بوشهر بعد از نماز جمعه این هفته در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این راهپیمایی در جایگاه‌های نماز جمعه سراسر استان، افزود: از همه مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت به عمل می‌شود با حضور خود در این مراسم  همبستگی خود را با مردم مبارز بحرین اعلام کنند.

کد خبر 3988493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha