۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

سالانه ۱۵ هزارمشترک به جمعیت استفاده از برق اضافه می‌شود

سالانه ۱۵ هزارمشترک به جمعیت استفاده از برق اضافه می‌شود

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شرکت توزیع ۴۱۵ هزار مشترک داردو سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار مشترک به این جمعیت اضافه می‌شود.

عادل کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شرکت توزیع برق استان زنجان به عنوان یک شرکت پایلوت موفق در زمینه هوشمند سازی لوازم اندازه گیری مشترکین فهام در کشور شناخته شد.

وی اظهار کرد:تا پایان سال ۹۵ حدود این شرکت موفق به نصب دو هزار و ۷۰۰ کنتور در راستای طرح فهام شده است و تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری این تعداد به سه هزار کنتور نصب برسد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان مصرف برق در حوزه صنعت استان  زنجان را بیش از ۵۴ درصد اعلام کرد و گفت: بیش از ۲۰ درصد برق استان در بخش خانگی مصرف می شود.

کاظمی به مصرف برق در حوزه های مختلف استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۸ درصدبرق در بخش کشاورزی و بیش از ۴ درصد در بخش تجاری است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان یاد آورشد: یکی از مولفه‌های مهم تلفات انرژی برق موضوع انشعابات غیر مجاز برق است که از مهم‌ترین تاثیرات منفی این امر می‌توان به کاهش کیفیت برق، افزایش تلفات، افزایش نارضایتی مردمی، آسیب دیدن تاسیسات شبکه‌های توزیع نیروی برق، کاهش سطح ایمنی، افزایش غیر مهندسی ظرفیت تاسیسات است.

کاظمی گفت: سالانه تعداد زیادی انشعاب غیرمجاز برق در مناطق مختلف استان زنجان جمع‌آوری می‌شود و این برق غیر مجاز معضل اساسی شبکه های توزیع برق بوده است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع ۴۱۵ هزار مشترک داردو سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار مشترک به این جمعیت اضافه می‌شود، تصریح کرد: شرکت توزیع برق زنجان با توجه به اینکه یکی از شرکتهای برجسته در امر کاهش تلفات در سال گذشته بوده و به اهداف تعیین شده دست یافته است.

کاظمی افزود: رسانه ها باید نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص استفاده از برق غیر مجاز در استان زنجان فرهنگ سازی لازم را داشته باشند.

کد خبر 3988531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha