۵ خرداد ۱۳۹۶، ۲:۱۹

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر مطرح کرد؛

دعوت از مردم برای حضور در تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه در بوشهر

دعوت از مردم برای حضور در تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه در بوشهر

بوشهر - جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر از مردم برای حضور در تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر آمده است: مردم مسلمان و انقلابی بحرین به دنبال آزادی خود هستند. آزادی از یوغ رژیم آل خلیفه که غاصبانه بر این کشور حکمرانی می کنند و با وابستگی کامل به آمریکا و مزدوری رژیم آل سعود بزرگ ترین جنایات را در حق مردم و علمای مبارز آن دیار روا می دارند. رژیم دست نشانده آل خلیفه با پشتیبانی رژیم آل سعود و سایر رژیم‌های مرتجع منطقه قصد آن دارد تا با انواع جنایت ها و کشتار مردم بحرین و سلب تابعیت از عالم مجاهد و رهبر معنوی مردم مسلمان بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم جلوی اعتراضات حق طلبانه مردم آن سامان را بگیرد تا چند صباحی بیشتر بتواند به وظیفه مزدوری خود نسبت به بیگانگان به خصوص آمریکای جنایتکار جامه عمل بپوشاند.

این بیانیه می‌افزاید: یورش‌های اخیر نظامیان مزدور سعودی و اماراتی به منزل شیخ عیسی قاسم و کشتار مردم بیگناه موجب این نگرانی شدید شده که رژیم خودفروخته آل خلیفه حیات این عالم ربانی را در خطر قرار دهد. اینک مردم شجاع و انقلابی بحرین در حالی کفن پوشان آماده دفاع از رهبر  خویش هستند که رژیم ددمنش آل خلیفه از هیچ جنایتی در حق آن ها فروگذار نمی کند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن اعلام همدردی با مردم بی پناه بحرین و اعلام حمایت از فریاد استقامت مجاهد نستوه حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان بوشهر دعوت می کند تا پا به پای مردم سایر نقاط کشور در تظاهرات اعتراض آمیز علیه جنایات آل خلیفه که بعد از نماز جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود شرکت کنند. بدون تردید همبستگی شما مردم بوشهر با مردم مظلوم بحرین برگ زرین دیگری در کارنامه انقلابی شما در مبارره با استکبار و آمریکاست.

کد خبر 3988839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha