۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳

رئیس فن بازار ملی ایران خبر داد؛

بیش از ۸ میلیارد تومان قرارداد تجاری سازی فناوری منعقد شد

بیش از ۸ میلیارد تومان قرارداد تجاری سازی فناوری منعقد شد

رئیس فن بازار ملی ایران از انعقاد ۸ تا ۹ میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قنبرپور در اختتامیه ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۷ اظهار داشت: در این نمایشگاه ۶ تفاهم نامه و ۲ قرارداد برای تجاری سازی فناوری منعقد شد.

وی افزود: قرارداد موتور پیستونی به میزان ۵۰ میلیارد ریال و پماد التیام سبز به میزان یک میلیارد ریال برای علی اسدزاده منعقد شد.

قنبرپور اظهار داشت: همچنین فروش دانش فنی تولید شلنگ کیسه خون و هموسیلر برای دانیال دانشور به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال منعقد شد. همچنین تفاهم نامه مشارکت در تولید لوله های خونگیری تحت خلاء توسط سعید گماری به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان به امضا رسید.

رئیس فن بازار ملی ایران اضافه کرد: از سوی دیگر مشارکت در تولید زخم بست جایگزین بخیه توسط سعید گماری به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صورت گرفت. از سوی دیگر الناز واقف مخترع شیرین کننده ارگانیک، قراردادی با یک شرکت صنعتی امضا کرد.

وی گفت: همچنین دستگاه خشک کن سقفی بدن بیمار و شیت گرم شونده از جنس پلی یورتان الاستوم که در فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر و بازار دارایی فکری ارائه شده اند، با انعقاد قراردادی به مرحله تجاری سازی می رسند.

قنبرپور با اشاره به میزان مبلغ تفاهم نامه و قراردادهایی که در زمینه تجاری سازی محصولات ارائه شده در نمایشگاه بوده، اظهار داشت: می توان برداشت کرد که بین ۸ تا ۹ میلیارد تومان در این نمایشگاه قرارداد تجاری سازی منعقد شده است.

کد خبر 3989048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha