۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۴

سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد:

راهیابی ۳۴ مددجو به مسابقات کشوری قرآن «یادواره شهدای مقاومت»

راهیابی ۳۴ مددجو به مسابقات کشوری قرآن «یادواره شهدای مقاومت»

مرحله استانی بین ۲۰۰ نفر از سراسر استان در دو گروه دختران و پسران در رده سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد و ۳۴ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمود مولائی، سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی یادواره شهدای مقاومت،اظهار کرد: این مسابقات با هدف گسترش و اعتلای فرهنگ قرآنی، توسعه و تعمیق ارزش‌های اخلاقی و دینی و حضور هدفمند و پرنشاط مخاطبین در فعالیت های گروهی و دسته جمعی و آشنایی با مضامین اخلاقی در میان نوجوانان، جوانان و خانواده های تحت حمایت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات یادواره شهدای مقاومت در پنج رشته‌ مختلف شامل حفظ، ترتیل، قرائت، ترجمه و مفاهیم قرآنی و اذان برگزار شد، افزود: این مسابقات در مرحله شهرستانی با حضور یک هزار نفر برگزار شد و مرحله استانی راه یافتند.

حجت الاسلام مولائی  تصریح کرد: مسابقات قرآنی یادواره شهدای مقاومت در مرحله استانی بین ۲۰۰ نفر از سراسر استان در دو گروه دختران و پسران در رده سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شده و ۳۴ نفر به مرحله کشوری راه یافتند؛ مرحله کشوری این مسابقات مردادماه امسال بین برگزیدگان استانی برگزار می شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات را توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی در بین مددجویان، تقویت انس با قرآن کریم در جامعه مورد حمایت، ارتقای فرهنگ تمسک به قرآن و عترت و شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی ذکر کرد.

کد خبر 3989741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha